کمی بیشتر از خودت به ما بگو :
چند سالتونه ؟
جنسیتتون چی هست ؟
چرا خودت را به درد نخور می دانی ؟
منظورت از قفل شدن چی هست ؟ از کی این حس را پیدا کرده ای ؟
چه کارهایی را مفید می دانی که انجام ندادی ؟
منتظر جواب سئوالات هستم تا بیشتر با شما آشنا شویم و با هم صحبت داشته باشیم .









علاقه مندی ها (Bookmarks)