برای اینکه حس رقابت و انیزه تلاش رو برای خودتون زیاد کنید، به نظر خودتون چه کاری میتونید انجام بدید؟
مثلا کار تحقیقاتی و نوشتن مقاله برای چاپ در نشریه های علمی معتبر جهان... یا شروع به یاد گیری چیزی که تا به حال سمتش نرفته اید... یا چیز های این چنینی میتونه موثر باشه آیا؟؟؟
- - - Updated - - -
انگیزه








علاقه مندی ها (Bookmarks)