به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 30
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    آیا هنوز اون هدفی که گفتید براتون ارزشمند هست؟

    احیانا مسائل سیاسی و فرهنگی جامعه ی ما شما رو از هدفتون مایوس نکرده؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید Pooh تشکرکرده است .

    soha6666 (جمعه 10 آبان 92)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 23 آبان 94 [ 21:32]
    تاریخ عضویت
    1392-3-10
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    1,949
    سطح
    26
    Points: 1,949, Level: 26
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 13 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بله هنوزم ارزشمنده. نه به مسایل جامعه ربطی نداره. امرزو با خودم فکر کردم، به این نتیجه رسیدم که شاید چون حس رقابت در من از بین رفته این حالت اتفاق افتاده. چون دو ترم اول ارشدم شرایط خیلی خوب بود چون حس رقابت با بچه های کلاس داشتم . معدلم اونقدر بالا شد و شاگرد اول تو این 2 ترم شدم که مطمئن شدم با تلاش کم هم میتونم شاگرد اول باشم و کسی بهم نمیرسه. همین طور هم شد. دو ترم بعدی تلاش بسیار کمی کردم ولی در مجموع 4 ترم شاگرد اول من شدم. دیگه هم شرایط رقابتی برام پیش نیومد. چون در دکتری هم سهمیه نخبگان داشتم و میتونم از سال بعد بدون کنکور و رقابتی وارد دکتری بشم. یعنی عملا بدون رقابت. پس نیاز به تلاش و انگیزه ای در من نبود.

    - - - Updated - - -

    میدونم هرکی این تاپیک رو بخونه خیلی براش مسخره است. چون خود من از نزدیک افرادی رو میشناسم که بدترین زندگی ها رو دارن و خیلی ها حسرت داشتن زندگی منو دارن. اونوقت من با وجود چنین شرایطی چنین حالتی بهم دست داده:(

  4. کاربر روبرو از پست مفید soha6666 تشکرکرده است .

    Pooh (جمعه 10 آبان 92)

  5. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array
    اونقدر درس بخونم، اونقدر کامل بشم از نظر علمی و دینی که همه بهم غبطه بخورن و بعدش هم متواضع ترین فرد بشم و به همه کسایی که با دین و اسلام مخالف هستن بگم که این منم شیعه علی، یعنی شیعه علی تو جهان برترینه. و سپس دست بقیه را هم بگیرم.
    تا یه جاهایی از هدفم پیش رفتم ولی یدفعه درجا زدم.
    دوباره سلام.
    اینجوری که توضیح دادی، این هدفت هنوزم برات معتبره و دوست داری بهش برسی. درسته؟

    میشه بگی الان دقیقا کجای هدفت قرار داری؟
    تا کجا پیش رفتی؟
    چه کارایی برای رسیدن به آخرش باقی مونده؟
    از زندگی چه می خواهی که در خدایی ِخدا، آنرا نمیابی؟

  6. 2 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    Pooh (جمعه 10 آبان 92), soha6666 (جمعه 10 آبان 92)

  7. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 تیر 93 [ 18:49]
    تاریخ عضویت
    1392-6-05
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    753
    سطح
    14
    Points: 753, Level: 14
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    86

    تشکرشده 95 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام soha .
    در میان صحبت هاتون اشاره کردین به اینکه :

    هدفم این بود:
    اونقدر درس بخونم، اونقدر کامل بشم از نظر علمی و دینی که همه بهم غبطه بخورن و بعدش هم متواضع ترین فرد بشم.


    و بعد افزودید:
    به همه کسایی که با دین و اسلام مخالف هستن بگم که این منم شیعه علی، یعنی شیعه علی تو جهان برترینه.

    میدونید نظر شخصی من اینه که پاسخ نگرفتن یکی از عمده دلایلیست که انسان رو به پوچی میرسونه. دلیلش هم اینه که یا از برخی چیزها انتظار پاسخ نابجاست. یا سماجت میکنیم از روشی اشتباه پاسخ بگیریم.

    مثلا علم: انقدر درس بخونم.... انقدر کامل بشم.... من که فکر نمیکنم کسی تا به حال موفق شده باشه علم رو به ستوه در بیاره! علم پویاست. کسی تا به حال فاتح اون نبوده و نخواهد بود و کسی تا به حال به اون درجه از تکامل که مد نظر شماست نرسیده. فکر میکنم خیلی های دیگه هم اون سر دنیا دارن تلاش میکنم قله های علم رو یکی یکی فتح کنن تا به دیگران ثابت کنند خودشون اصل هستند و دیگران اشتباه میکنند.

    میگید دوست دارم متواضع ترین فرد باشم در حالی که تلاش میکنید همه بهتون غبطه بخورن و نظر و عقاید خودتون رو در قالب برتری جویی به دیگران ثابت کنید! خب این یک تضاده ، یک تناقض. تواضع در پذیرش دادن به دیگران مجال بروز پیدا میکنه، نه پذیرفته شدن. پس طبیعیه پاسخ نگرفتن.

    و سوال اینجاست! میخواهید درس بخونید و پیشرفت کنید تا به خودتون معنا بدین یا به دیگران؟

    من در وجود شما کسی رو میبینم که میگه : به من توجه کن. قبل از دیگران من احتیاج به تغییر و توجهت دارم. من نیاز دارم زیبایی ها رو حس کنم و برای درک زیبایی ها نیازی به مدرک دکتری ندارم. نیاز به لبخند ها و مهربانی هات دارم. حتی به اشتباه کردنت، به نادانی هات، به بی پروایی هات، و از همه مهمتر... به عشق ورزیدنت از یک مورچه تا به خداوند.

    یکی هست اون درون شما که میگه برای من زندگی کن که فراموش شدم. انقدر دنبال مدرک برای ثابت کردن نباش.

    من پیرمرد ها و پیر زن هایی دیدم که جز چند سوره و چند شعر چیز دیگری بلد نیستند، اما حتی اگه باهاشون حرف نزنی و فقط از کنارشون رد بشی، نور علی (ع) رو دارن. لبخند علی بر لبهاشونه و بوی علی میدن. اونها کسایی هستند که با عشق آمیخته اند. برای ثابت کردن نیاز به مدرک ندارن. حضور و آرامششون گواهه. حتی سعی نمی کنند تو رو از آنچه که هستی منصرف کنند. فقط دلگرمی اند. دانش ابزار بهزیستیشونه. لازمه ی درک کردنشون برای عاشق و عاشق تر شدن. نه برای فهماندن یا ثابت کردن چیزی به دیگران.

    من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
    هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت.

  8. 6 کاربر از پست مفید yalda.69 تشکرکرده اند .

    ayda86 (پنجشنبه 10 بهمن 92), del (دوشنبه 13 آبان 92), N.I.K.I (جمعه 10 آبان 92), soha6666 (جمعه 10 آبان 92), toojih (سه شنبه 08 بهمن 92), دختر بیخیال (جمعه 10 آبان 92)

  9. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 آبان 94 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-7-08
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    1,908
    سطح
    26
    Points: 1,908, Level: 26
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 61 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اقا سوها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟شکر نعمتت افزون کند......خدا رو شکر به خاطر موقعیتت.میتونید بچه دار بشید،این خودش بزرگترین تنوع توی زندگیتونه

  10. کاربر روبرو از پست مفید titititititi تشکرکرده است .

    soha6666 (جمعه 10 آبان 92)

  11. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 23 آبان 94 [ 21:32]
    تاریخ عضویت
    1392-3-10
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    1,949
    سطح
    26
    Points: 1,949, Level: 26
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 13 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چند ماهه که عقد کردم. بنابراین دور بچه رو خط بکش. ضمنا اصلا من و همسرم از بچه خوشمون نمیاد.

    - - - Updated - - -

    خب حرفاتون جالب بود برام. آره من هیچ وقت تلاش نکردم از زندگیم لذت ببرم و بهش عشق بورزم. همیشه محتاطانه عمل کردم. و همیشه خودم رو مقید به چارچوب خاصی از زندگی کردم. خط قرمزی برای خودم کشیدم.
    اتفاقا گاهی غبطه میخورم به این مردمی که هیچی ندارن ولی واقعا شادن تو زندگیشون. اونا دارن زندگی میکنن و من دارم زنده مانی. چند سال پیش بود یادمه یه زمانی به حدی عاشق زندگی شده بودم که حتی پیش خودم میگفتم : حتی اگه پیر هم شم بازم زندگی برام معنا داره.
    الان هر چی فکر میکنم که اون زمان کی بود و چه اتفاقی افتاد که اون حس رو داتم من ولی یادم نمیاد.
    چکار باید کنم یلدا جان با این توصیفاتی که کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟

    - - - Updated - - -

    سلام دختر مهربون. ا............ مگه اسم تو فرشته مهربون نبود یا من توهم زدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خب آره با ارزش بود تا چند لحظه پیش. اما الان که جواب یلدا رو خوندم دیگه این هدف برام مهم نیست. کاملا دیگه بین زمین و آسمون موندم........................................ ........

  12. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    برای اینکه حس رقابت و انیزه تلاش رو برای خودتون زیاد کنید، به نظر خودتون چه کاری میتونید انجام بدید؟

    مثلا کار تحقیقاتی و نوشتن مقاله برای چاپ در نشریه های علمی معتبر جهان... یا شروع به یاد گیری چیزی که تا به حال سمتش نرفته اید... یا چیز های این چنینی میتونه موثر باشه آیا؟؟؟

    - - - Updated - - -

    انگیزه

  13. کاربر روبرو از پست مفید Pooh تشکرکرده است .

    soha6666 (جمعه 10 آبان 92)

  14. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 23 آبان 94 [ 21:32]
    تاریخ عضویت
    1392-3-10
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    1,949
    سطح
    26
    Points: 1,949, Level: 26
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 13 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    pooh عزیز، اتفاقا الان داشتم فکر میکردم برم یه کلاس و چیز جدید و متفاوتی یاد بگیرم. اما خب حوصله اشو ندارم. چکار کنم؟؟؟؟؟( فکر اینکه لباس بپوشم و از خونه برم بیرون و اینکه آخری هم کلاس رو نصفه رها کنم و........... منو پشیمون میکنه )

    - - - Updated - - -

    راستی کلی مقاله نیمه تمام دارم که حوصله ندارم برم سمتش. چند تا کتاب هم تا حالا ترجمه کردم. در حال حاضر هم از طرف استادمون تقاضای طرح سوال کنکور ارشد رو داشتم که بازم حوصله شو ندارم.

    - - - Updated - - -

    اگه تالار همدردی بتونه کمکم کنه، قول میدم از خجالت تالار میام بیرون و جبران میکنم و تخصص ایکسم رو در اختیار تالار میذارم با میل و علاقه.

  15. #19
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    به بی حوصلگی هات روووو نده. وگرنه پررو میشن و قدرت میگیرن و دیگه بعدا نمیتونی از پسشون بر بیای.

    به پیشنهاد استادتون جواب مثبت بده.(سوال ها رو استاندارد طرح کنیا. سوال غیر استاندارد و سخت ندیا)


    سوها...
    اگه شد یه سر بزن به یه پزشک. بگو برات یک سری آزمایش کامل بنویسه. یه چکاپ کامل کن. ممکنه کمبود آهن یا کمبود یه فاکتوری چیزی پیدا کرده باشی.
    از این نظر مطمئن شو.

  16. کاربر روبرو از پست مفید Pooh تشکرکرده است .

    soha6666 (جمعه 10 آبان 92)

  17. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 23 آبان 94 [ 21:32]
    تاریخ عضویت
    1392-3-10
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    1,949
    سطح
    26
    Points: 1,949, Level: 26
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 13 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بابا چکاب کردم حدود یه ماه پیش. حتی کم خونی هم نداشتم. سالم سالم


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باید رفتارم باهاش بد شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط jojo123 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 01 شهریور 92, 02:21
  2. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 تیر 92, 14:32
  3. زندگی با مادر شوهر!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط setaree11 در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 08 اردیبهشت 90, 18:47
  4. به این چیزا هم می گن مشکل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط دانا در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 آذر 89, 20:11
  5. من گیج ام چی کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط rojan در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: پنجشنبه 08 اسفند 87, 17:50

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.