خداروشکر ثمین جان.خیلی خوشحال شدم.آفرین خانومی رو خودت کارکن مطمئن باش موفق میشی،چه ی مرد چه ی زن هیچکدوم دوست ندارن با ی آدم ضغیف زندگی کنند.خداروشکر که شوهرت اینقد به فکر توو آیندته و حتی الانم رفته دنبال کار.قدرشو بدون شادباش و اونم شاد کن باشادیت بهش ثابت کن نه تنهامیتونی زن خوبی براش باشی.مادرخوبیم وا3 بچه تون میتونی باشی.توکل کن بخدا و با آرامش مشکلاتو حل کن موفق باشی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)