طول رابطه من فکر میکنم مهمتر از تعداد و ساعاتشه. یعنی ممکنه یکی توی 2 هفته 12 جلسه صحبت کنه یکی توی 3 ماه. مطمئنن اونکه توی 3 ماه اینکارو کرده شناخت بیشتر و با دید بازتری انتخاب می کنه.
رفت و امد خانوادگی خیلی خیلی بهتر از رفت و امد دو نفری تنهاست. حتی اگر قراره بیرون برید با خانواده ها روز جمعه ای برید یک مکان تفریحی. اینجوری هم کمتر احساسات دخیل میشه و هم مهمتر اینکه با فرهنگ هم بیشتر آشنا میشید. بنابراین فکر می کنم خیلی خوبه خانواده دختر هم به خانه خانواده خواستگار بروند.
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
علاقه مندی ها (Bookmarks)