شما به کمک روانپزشک نیاز دارید تا این احساس بیمارگونه (وابستگی) که در وجودتون هست تحلیل بشه و ریشه هاش مشخص بشه، غیر از روانکاو و روانپزشک شخص دیگه ای نمیتونه بهتون کمک کنه.
تشکرشده 409 در 163 پست
شما به کمک روانپزشک نیاز دارید تا این احساس بیمارگونه (وابستگی) که در وجودتون هست تحلیل بشه و ریشه هاش مشخص بشه، غیر از روانکاو و روانپزشک شخص دیگه ای نمیتونه بهتون کمک کنه.
تشکرشده 0 در 0 پست
سلام
من همچنان منتظر راهنمايي شما هستم.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)