سلام محمدجان،
از نظر من کار قشنگ و پسندیده ایه. و اثر مثبتی در احساس و ذهنیتشون میگذاره.
عرف هرجایی یه جوره، شما کاری رو انجام بده که قلبت میگه و متناسب با شخصیت خودت و خونواده ها هست.
(البته منظورم مسائل اساسی نیست، واضحه که در اون موارد نباید صرفا به حرفای قلبت تکیه کنی)









علاقه مندی ها (Bookmarks)