عزیزم ملکه عزیز خیلی خوب و با حوصله و نکته به نکته همه اشکالای کارتو توضیح دادن. فقط یه چیزی بگم. از تمام حرفات مشخصه که همسرت واقعا مرد زندگیه . خیلی تو و زندگیش رو دوست داره و واقعا قلبش از ته تهش واسه تو و زندگیتون می تپه. قدرشو بدون و دوستش داشته باش. همسران ما همه چیز ما هستند. چرا نمیخوایم قبول کنیم؟؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)