به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Hybrid View

  1. #1
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 09:52]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,293
    سطح
    100
    Points: 325,293, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    با سلام و احترام
    حداقل الان این حس خوب رو دارید.
    بگذارید این حس خوب به عنوان یک تجربه جالب در ذهن و روح و قلبتان ماندگار شود.
    تجاربی که قبلا هم داشتید لذتهای مختلف را برایتان داشته است. اما به گفته خودتون این تجربه متفاوت است.

    اما اگر به ازدواج ختم شود. به خاطر تفاوتهای اساسی و تجاربی که قبلا داشتید، منجر به جدایی و طلاق و مسائل و درگیری ها و مشکلات خودش می شود.
    لذا اگر می خواهید همه چیز را خراب نکنید، از ازدواج با او صرفنظر کنید.
    شما نه آمادگی ازدواج را دارید. نه با این خانم و خانواده اش تناسب دارید و مطمئناً آبتون با آنها در یک جوی نمی رود.
    شما فقط با این خانم حال می کنید.
    اما ازدواج پیوند دو خانواده هست. پدرخانم دار می شوید، مادر خانم، خواهر خانم، برادر خانم. عموی خانم، دایی خانم، خاله خانم عمه خانم. همچنین پدر شما وارد این ارتباطات می شود ، مادرتان و سایر اقوامتان.
    دو فامیل با هم نسبت پیدا می کنند.
    دیگر مسئله لذت بردن تنهای شما در میان نیست. مسئولیت ها و هماهنگی های دو فامیل و مسئولیت زندگی به عهده شماست.
    و اگر معیارهایتان با هم تناسب نداشته باشد، که با گفته های شما کاملا مشخص هست که ندارد، آنگاه از روز بعد از ازدواج به جای حس های خوب ، باید دنبال حل مشکلات و درگیرها باشید، که با این تجربه که من از توانایی های شما متوجه شدم، باید بگویم نمی توانید از عهده اش برآیید. و جز پشیمانی چیزی در انتظارتان نیست.

    ازدواج ساز و کارش کاملا با دوست دختر و پسری فرق می کند.
    اولی ساختار یک زندگی بر اساس معیارهای مشخص و مسئولیت های خودش هست. و نوع حس و حالش و لذتهایش از نوع دیگری هست. مانند لذت از علم و لذت از مطالعه می باشد که به مرور بیشتر و پایدار می شود و عمق زیاد دارد و نتایجش سودمند و هم غبطه می خورند.
    اما لذت دوست دختر و پسری از نوع دیگری هست مثل لذت از دود کردن یک سیگار، یا نوشیدن یک لیوان مشروب، یا لذت کشیدن مواد، که هم ایجاد مشکلات می کند، هم اعتیاد می آورد و هم با تکرارش لذتش کم می شود و عادی می شود.

    لذا اولی (ازدواج) نتایج لذت بخشش در استمرار زمان و انجام دقیق مسئولیت ها و پایدار ظاهر می شود.
    اما دومی( حس ارتباط با یک جنس مخالف، ) لذتش همان لحظه بوده و موقتی و بدون مسئولیت هست.

    شما برای ازدواج شرایطش را ندارید. و اگر ازدواج کنید، ناگزیر از مسئولیت های آن هستید و اگر نتوانید مسئولانه تحمل کنید و صبور باشید. عواقبش برایتان تجربه تلخی خواهد داشت.
    اما انتخاب با شماست که با زندگی خود چه می کنید.

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  2. 9 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    amir_irani (سه شنبه 07 آبان 92), Aras (سه شنبه 07 آبان 92), gisu (سه شنبه 07 آبان 92), kamran2007 (سه شنبه 07 آبان 92), majid_k (دوشنبه 06 آبان 92), malakeh (سه شنبه 07 آبان 92), sanjab (سه شنبه 07 آبان 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 07 آبان 92), مصباح الهدی (دوشنبه 06 آبان 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نمیدونم میخاد طلاقم بده یا نه؟؟؟؟؟
    توسط maryam 020 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 آبان 93, 12:14
  2. ایا حالا که برگشته بگم برای همیشه بره؟؟؟؟؟
    توسط setare sorbi در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 اردیبهشت 93, 23:08
  3. نمی دونم قصدش از این حرفها و رفتارها چیه ؟؟؟؟؟
    توسط ilm در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 آذر 90, 13:26
  4. +واقعا ارزش داره؟؟؟؟؟
    توسط majroh در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 23 اردیبهشت 87, 09:31

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.