راستش من فکر می کنم همسرتون از هویت خودش فرار می کنه (چون خانواده خودش هم لهجه دارند) و این رو عیب می دونه و بچه دار نشدنش یک دلیل ذهنی داره که برای خودش ساخته. و الا لهجه که یک بیماری مسری نیست. به نظرم تا این مشکل همسرت حل نشده شما هم بهتره به بچه دار شدن فکر نکنی. شاید همسرت به خاطر لهجه اش یا لهجه خانوادش تحقیر هایی در دوران کودکی یا نوجوانی و جوانیش شده . بهتره کم کم حساسیتش رو روی این مساله کم کنی.
اما برای یک مرد، 37 سال سن زیادی برای بچه دار شدن نیست، ضمن اینکه شما هم 10 سال دیگه برای بچه دار شدن وقت دارید.
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
علاقه مندی ها (Bookmarks)