سلام. رشته ام ریاضی فیزیک بود. البته نمره هام توی ادبیات بهتر بود ولی کلی می خوندمشون که حفظ بشم واسم خسته کننده بود. الانم رشته ام کامپیوتر.لیسانس دارم. و هیچ وقت موفق نشدم فوق قبول بشم . همیشه وقت کم میاوردم و نمی تونستم همه درسامو بخونم. اخه چون حافظه ام خوب نیست باید کلی وقت میذاشتم مطالب رو عمقی درک کنم که خیلی وقت گیر بودند. راستی یادمه دوران دبستان و راهنمایی به بدبختی شعر حفظ میکردم در صورتی که بعضی دوستام سر کلاس حفظ میشدند.








علاقه مندی ها (Bookmarks)