سلام آقای سنگدل.تصورش رو کنید یه مرد۳۴ساله متاهل تحث تاثیرنگاه یه دختر ۱۷ساله قرارگرفته که معلوم نیست چیه حتی اگه به قول شمانگاش عشق هم باشه فقط خنده دارو مضحکه ومضحک تر اینکه شما با این سن وتأهلت، عقلتو بدی دست این دختر.ماه پشت ابرنمیمونه اگه زیاد ادامه بدی قضیه فاش میشه وفضاحتی به بارمیاد؛دنگ ودونگ یه مرد با دخترباجناقش!!.به نظرمن بهترین کارتوقف افکارت و نگاهت به اون دختر، چاره کارهست.شاید اولش حس کنی نگاه او مسئولیتی برات میاره که بهش توجه کنی یابی توجهیت بهش یه نوع ظلم باشه.این منطق درسته اما به جاش درسته یعنی دربرابرهمسرت نه این دختر.ازاین نگاهها وحرکات واسه من هم اتفاق افتاده فقط توی دلم به اون دختربچه خندیدم خیلی راحت بگم یه چیز چرته.
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)