به برادرشوهرت زنگ نزدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من چون تازه از این وضعیت دراومدم خیلی از کارات حرص میخورم..ندونم کاری نکن..اگه شوهرت اشتباه کرده تو این اشتباه رو کش نده..مسئله بینتون با قهر حل نمیشه..از هر راهی که فکر میکنی بهتر جواب میده با خانوادت صحبت کن قانع بشنبچگی نکن









بچگی نکن

علاقه مندی ها (Bookmarks)