به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 فروردین 94 [ 07:23]
    تاریخ عضویت
    1391-7-09
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    2,647
    سطح
    31
    Points: 2,647, Level: 31
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 74 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خداوندا تو خودت هدایت گر ما باش؟!!وای بر شما!!این حرفها چیه؟یعنی انقد انسان پست شده که به دختر باجناق اجازه ارتباط نامشروع بدهد؟!اونهم چی دختر باجناق!!دختر خواهرزن!!یعنی دختر خودته دیگکه!!
    خداوندا بمارحم کن درمملکتی زندگی میکنیم که اینگونه فسادها رخ میدهد!!چطور برکت خواهیم یافت!!اخه دوست عزیز !!شماانصافتون مروتتون کجابود که باناموس مردم اینطوری تا کنی؟!500 نفر دختر وخانم جوان مردم تو خونه شون برام قالی میبافند بخونه هاشون شب و روز تردد دارم میرم میبینم خوابیده رومو انور میکنم صداش میکنم میرم میبینم روش باز شده برمیگردم بیدارش نمیکنم زنگ میزنن حاشیه وارحرف میزنن از خلاصه گویی وخواهر گلم میگم باد ست میزنن شوخی میکنن عکس العمل نشون نمیدم هر کار های زیاد!!اخه یک مرد چرا تسلیم یک زن منحرف بشه اونهم بصورت نا مشروع!!اخه نون نمک اون سفره میگردتت !!وای میشی نمک حرام!!
    یعنی چه اینهمه سال!!!تخلف!!!خدایا کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//بیا سایت همدردی سری بزن وببین چی ها شده؟وای خدایا چرا سکوت کرد ه ای توی اینهمه سالها!!!!!!!!!!!
    اقای محترم من قصدم توهین به تو نیست بلاخره تو هم ادمی وشخصیت داری ولی دلم اتش گرفت!!یعنی چه؟؟!!من دختر یک دوستم بمن زنگ زد وگفت مخوام بالت ازدواج کنم دلشو نشکوندم در چند جلسه تلفنی وحضوری ارشادش کردم اخرش گفتم ازنون نمک بابابت که دوستمه بهیچ وجه نمیگذرم !!ومیدونستم توسط باباش به این کار تشویق شده رفته بود به باباش این جمله را گفته بود که فلانی رددداد وگفت تو دختر دوستمی این کار محاله!!!درسته دوستم که بسن بابام هست به روی من نیاورد ولی ازانوقت خیلی بهم اعتمادداره وصمیمی شده!!بایدددفعه اول لگدکوب ومیزدیش!!
    تو خونه بودم زنه پستونش دراورد به بچه ش شیر بدهد خیلی هم خوشگل بود من وشوهرش باهم بودیم گفتم خودتو جمع جور کن !شوهرش گفت راس میگه این از خودمونه چندین بار بت گفته ام اینو!زنه گفت مث برادرمه گفتم اگه همچین کنی وموقعیکه من میام خونتون باید چادر توو تنت باشه وگرنه بخونتون نمیام..باید شعله هوس را قبل از جرقه پیشگیری کرد یک جرقه همانا وسوختن همانا!!!!!!!!
    بزار همچین دختری که عاشق مرد متاهل شده بمیره زنده موندنش چه فایده؟!دختری که اینگونه هست مادر بودنش هم اصلح نیست!!
    یعنی چه اذیت میشه؟؟این حرفا چیه؟اخه تو مردی !!مگه خودت ناموس وخانواده نداری؟اگه باجناقت بادختر تو اینگونه میکرد چی میکردی!!
    از اینده ت سخت نگرانم عذاب بد در کمینت نشسته !!برو توبه کن شب ها خلوت کن ونماز بخون باخدا حرف بزن گریه کن تا بخشوده بشی !!باورکن این حرفمو هیج کسی از فیلتر منگنه مکافات عمل سانسور نخواهد شد اینی که مرتکب شده ای ازاون بدتر برت مرتکب خواهند شد1!
    بی گمان دست در آغوش نگارش ببرند

    آنکه یک بوسه رباید زلب یار کسی


    - - - Updated - - -

  2. 2 کاربر از پست مفید bkaf38 تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (جمعه 03 آبان 92), unknown girl (جمعه 03 آبان 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.