به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 43
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 08 خرداد 99 [ 15:45]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    399
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 833 در 318 پست

    Rep Power
    60
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط aida222 نمایش پست ها
    بله وقتی باهم بیرون رفتیم خوش گذشت بهم...چون خیلی گفتیم و خندیدیم، در واقع اخلاق ایشون من رو جذب میکنه (تا حدی شوخ هست و من این مسئله رو دوست دارم) ولی ظاهرش زیاد نه...بعد از این که از بیرون اومدیم تو خونه خیلی خوشحال بودم و طوری که به خانواده ام گفتم راضی هستم که ادامه بدم...ولی بعد از اون روز اتفاقاتی که افتاد این بود که یه روز رفتم دانشگاه برای کاری...و همین باعث شد یاد دوست سابقم بیوفتم..و با خودم فکر کنم که چقدر قیافه و تیپ اون رو دوست داشتم!!..بعد از اون روز خیلی ناراحت بودم و فقط اشک بود که میریختم! مسئله ی دیگه ای که پیش اومد اینه که ایشون (خواستگارم) منو تو اف بی اد کردن، و من وقتی عکساشون رو دیدم بیشتر منصرف شدم...راستش از هیکلش و تیپش خوشم نمیاد طوری که دوست ندارم به کسی معرفیش کنم چه برسه به اینکه ازدواج کنیم....البته بازم میگم اونروز که باهم بیرون بودیم بد نبود.
    خانواده ام هم کاملا راضی هستن!! البته اصلا اجبار نمیکنن و میگن خودت فکر کن و زندگی خودته، ولی وقتی مبینم همه اینجوری خوشحال و راضی هستن ،برای دادن جواب منفی هم عذاب وجدان دارم! همش با خودم میگم کاش اصلا پشیمون بشه و زنگ نزنه!
    ولی احتمال زیاد فردا زنگ میزنه، نمیدونم چی بهش بگم
    سلام،دوست عزیز همین یه قلم کافیه بببببعدا همش احساس نارضایتی کنی و اونو با کسای دیگه مقایسه کنی،به نظر من اگر به دلتون ننشسته ادامه ندید،چون الان خیلی راحتر میتونید با این قضیه کنار بیایید اما بعدا راه برگشت ندارید.
    ضمنا شما انتخاب همسرتونو بر اساس شاد کردن دل بقیه میخاهید انجام بدید!!!؟؟؟کلا طرز تفکرتون نسبت به ازدواج نادرست هست به نظر من،یکم بیشتر مطالعه روش داشته باشید تا خدایی نکرده تو زندگیتون شکست نخورید
    ویرایش توسط samanft : جمعه 03 آبان 92 در ساعت 21:20

  2. 3 کاربر از پست مفید samanft تشکرکرده اند .

    aida222 (جمعه 03 آبان 92), toojih (جمعه 03 آبان 92), مصباح الهدی (جمعه 03 آبان 92)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 بهمن 92 [ 11:43]
    تاریخ عضویت
    1392-3-01
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    909
    سطح
    16
    Points: 909, Level: 16
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    67

    تشکرشده 218 در 126 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    33
    Array
    به قول يكي از استادامون كه سر كلاسش همگي دختر بوديم (استادمون يكي از بهترين اساتيد روانشناس هستن)وقتي ازش پرسيديم استاد عاشقانه انتخاب كنيم يا عاقلانه به ما گفتن طرف اگر واجد شرايط بودن و اگر ازش چندشتون نشد انتخاب كنيد يعني همون انتخاب عاقلانه و زندگي عاشقانه هستش--من نميدونم ايا واقعا شما همين حش(چندش)رو نسبت به طرف داريد اگر اينطوره مطمعن باشيد كه بعد از رد طرف پشيمون نخواهيد شد ولي اگر همونطور كه گفتيد ايشون واجد شرايط شما هستن- مشكل شما نسبتا مقايسه اين اقا با دوست پسر سابقتون هست دقت كنيد اون اقا راحت شمارو كنار گذاشتن و ازدواج كردن ولي چون ما خانوما احساسي هستيم كنده شدن از دلبستگي هامون سخت تر هستش ولي با خودتون كنار بيايد و اين باور رو به خودتون به قبولونيد كه همه چيز تموم شده--شما هستيد و جاده زندگي و انتخاب هاتون كه ديگه ربطي به اون نداره و اشتباه و درستش زندگي شمارو تحت تاثير قرار خواهد داد نه اونو --يك لحظه ذهنتون رو خالي از فكر و حس وجود چنين شخصي بكنيد و فقط خواستگارتون رو درنظر بگيريد با هر خصوصيتي كه دارن ببينيد ميتونيد طرف رو به عنوان شريك زندگي و همسر فرزندانتون قبول كنيد حتي ببينيد هيكلشون براتون قابل هضم هست يا نه ؟

  4. 4 کاربر از پست مفید gisu تشکرکرده اند .

    aida222 (جمعه 03 آبان 92), Pooh (شنبه 04 آبان 92), فرهنگ 27 (جمعه 03 آبان 92), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 12 آبان 92)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 30 آبان 92 [ 22:14]
    تاریخ عضویت
    1392-6-29
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    231
    سطح
    4
    Points: 231, Level: 4
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    33

    تشکرشده 41 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوست عزیز ازدواج مسئله ی مهمی تو زندگی هست به خاطر اینه که شما نمیتونی به همین راحتی تصمیم بگیری

    فقط از حرفایی که زدین یه نکته مهم به نظرم رسید :

    بنظرم شما خواستگارتونو با دوست سابقتون مقایسه میکنید اما... فقط جذابیت ها و نکات مثبت دوست پسر سابقتونو با خواستگارتون مقایسه میکنید و اینکار خطرناکه...!

    آیدا جان این یه نوع آرمانگرایی محسوب میشه که ما از آدمای اطرافمون فقط خصوصیات خوبشونو بگیریم و با افراد جدیدی که باهاشون آشنا میشیم مقایسه کنیم.

    یه وقت یه معیاری برای شما اصل محسوب میشه مثلا اگه طرف مقابل از نظر اعتقادی و فرهنگی با شما هیچ سنخیتی نداشته باشه خوب کنار اومدن باهاش خیلی مشکله و دلیلتون برای نپذیرفتن این فرد عاقلانه محسوب میشه اما وقتی دو تا انسانو با هم مقایسه میشند هم باید ویژگیهای مثبت اونا رو در نظر بگیرید و هم منفیشونو... میتونین یه کاغذ بگیرین و خصوصیات این دو آقا رو هم مثبت و هم منفیشونو کنار هم بذارین و اونوقت قضاوت کنید. مثلا وقتی به یاد جذابیت های اون آقا میوفتین میتونین به خودتون بگین که اگه ایشون واجد الشرایط ازدواج با شما بود خوب حتما تا حالا ازدواج کرده بودین و کارتون به جدایی نمیکشید ولی خواستگارتون مسلما شرایط اخلاقی، فرهنگی و خانوادگی بهتری داره که شما خیلی جدی به ازدواج با ایشون فکر میکنید.


    بهرحال امیدوارم هر چی خیره برات پیش بیاد و دعا میکنم که تصمیمی بگیری که تاثیر مثبتی در زندگی و آینده ات داشته باشه :)

  6. 2 کاربر از پست مفید do_ob تشکرکرده اند .

    aida222 (جمعه 03 آبان 92), Pooh (شنبه 04 آبان 92)

  7. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 بهمن 92 [ 15:44]
    تاریخ عضویت
    1390-1-17
    نوشته ها
    32
    امتیاز
    2,394
    سطح
    29
    Points: 2,394, Level: 29
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    36

    تشکرشده 14 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط samanft نمایش پست ها
    ضمنا شما انتخاب همسرتونو بر اساس شاد کردن دل بقیه میخاهید انجام بدید!!!؟؟؟کلا طرز تفکرتون نسبت به ازدواج نادرست هست به نظر من،یکم بیشتر مطالعه روش داشته باشید تا خدایی نکرده تو زندگیتون شکست نخورید
    ممنونم از کامنتتون، نه دوست من، منظور من در واقع این بود که چون نظر خانواده ام خیلی برام مهمه و میدونم که اونا در این زمینه بیشتر از من میدونن و خیر و صلاحم رو میخوان ومن فقط به خاطر ظاهر طرف دارم ردش میکنم ...از این نظر گفتم عذاب وجدان دارم....

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط gisu نمایش پست ها
    به قول يكي از استادامون كه سر كلاسش همگي دختر بوديم (استادمون يكي از بهترين اساتيد روانشناس هستن)وقتي ازش پرسيديم استاد عاشقانه انتخاب كنيم يا عاقلانه به ما گفتن طرف اگر واجد شرايط بودن و اگر ازش چندشتون نشد انتخاب كنيد يعني همون انتخاب عاقلانه و زندگي عاشقانه هستش--من نميدونم ايا واقعا شما همين حش(چندش)رو نسبت به طرف داريد اگر اينطوره مطمعن باشيد كه بعد از رد طرف پشيمون نخواهيد شد ولي اگر همونطور كه گفتيد ايشون واجد شرايط شما هستن- مشكل شما نسبتا مقايسه اين اقا با دوست پسر سابقتون هست دقت كنيد اون اقا راحت شمارو كنار گذاشتن و ازدواج كردن ولي چون ما خانوما احساسي هستيم كنده شدن از دلبستگي هامون سخت تر هستش ولي با خودتون كنار بيايد و اين باور رو به خودتون به قبولونيد كه همه چيز تموم شده--شما هستيد و جاده زندگي و انتخاب هاتون كه ديگه ربطي به اون نداره و اشتباه و درستش زندگي شمارو تحت تاثير قرار خواهد داد نه اونو --يك لحظه ذهنتون رو خالي از فكر و حس وجود چنين شخصي بكنيد و فقط خواستگارتون رو درنظر بگيريد با هر خصوصيتي كه دارن ببينيد ميتونيد طرف رو به عنوان شريك زندگي و همسر فرزندانتون قبول كنيد حتي ببينيد هيكلشون براتون قابل هضم هست يا نه ؟
    حس چندش ندارم ولی هیچ حس جاذبه و کششی هم بهش ندارم

    راستشو بخواین چیزی که الان متوجه شدم اینه که خودمم دوست ندارم فکرم رو از دوست پسر سابقم خالی کنم! من هنوزم خیلی دوسش دارم، نمیخوام فکر و خیالش رو ول کنم...خیالش هنوزم برای من شیرین هست...وقتی به این فکر میکنم که ذهنم رو ازش خالی کنم غصه ام میگیره
    بله اون خیلی راحت تونست منو فراموش کنه...ولی من چی...نتونستم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط do_ob نمایش پست ها
    دوست عزیز ازدواج مسئله ی مهمی تو زندگی هست به خاطر اینه که شما نمیتونی به همین راحتی تصمیم بگیری

    فقط از حرفایی که زدین یه نکته مهم به نظرم رسید :

    بنظرم شما خواستگارتونو با دوست سابقتون مقایسه میکنید اما... فقط جذابیت ها و نکات مثبت دوست پسر سابقتونو با خواستگارتون مقایسه میکنید و اینکار خطرناکه...!

    آیدا جان این یه نوع آرمانگرایی محسوب میشه که ما از آدمای اطرافمون فقط خصوصیات خوبشونو بگیریم و با افراد جدیدی که باهاشون آشنا میشیم مقایسه کنیم.

    یه وقت یه معیاری برای شما اصل محسوب میشه مثلا اگه طرف مقابل از نظر اعتقادی و فرهنگی با شما هیچ سنخیتی نداشته باشه خوب کنار اومدن باهاش خیلی مشکله و دلیلتون برای نپذیرفتن این فرد عاقلانه محسوب میشه اما وقتی دو تا انسانو با هم مقایسه میشند هم باید ویژگیهای مثبت اونا رو در نظر بگیرید و هم منفیشونو... میتونین یه کاغذ بگیرین و خصوصیات این دو آقا رو هم مثبت و هم منفیشونو کنار هم بذارین و اونوقت قضاوت کنید. مثلا وقتی به یاد جذابیت های اون آقا میوفتین میتونین به خودتون بگین که اگه ایشون واجد الشرایط ازدواج با شما بود خوب حتما تا حالا ازدواج کرده بودین و کارتون به جدایی نمیکشید ولی خواستگارتون مسلما شرایط اخلاقی، فرهنگی و خانوادگی بهتری داره که شما خیلی جدی به ازدواج با ایشون فکر میکنید.


    بهرحال امیدوارم هر چی خیره برات پیش بیاد و دعا میکنم که تصمیمی بگیری که تاثیر مثبتی در زندگی و آینده ات داشته باشه :)
    دوست من اگه ظاهر و تیپ و قیافه رو حذف کنم خواستگارم از لحاظ بقیه مسائل خیلی بالاتر و بافرهنگ تر هست...البته به این هم فکر میکنم که من دوست پسر سابقم رو طی 1.5 سالی که باهم دوست بودیم شناختم، ولی خواستگارم رو دو سه هفته! شاید اگه با خواستگارم هم این مدت آشنا میشدم نکات منفی ایشون رو هم متوجه شدم..ولی همین که خواستگارم به قصد ازدواج و با خانواده اومده جلو، برام مهمه، از لحاظ خانوادگی هم یه خانواده فرهنگی داره و به ما میخورن...دوست پسرم خیلی راحت منو ول کرد...ولی خب چیکار کنم حس میکنم خواستگارم به دلم نمیشینه.... :|

  8. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 بهمن 92 [ 11:43]
    تاریخ عضویت
    1392-3-01
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    909
    سطح
    16
    Points: 909, Level: 16
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    67

    تشکرشده 218 در 126 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    33
    Array
    با اين كارتون كه دوست نداري فراموشش كنيد فقط موقعيتهاي ازدواجتون رو از دست خواهيد داد چون اين حس شما بالاخره سركش خواهد شد ممكنه زماني به خودتون بيايد كه وقتي به گذشته نگاه ميكنيد ميبينيد كساني رو كه رد كرديد از روي احساسي بوده كه ديگه نيست-شايد الان براتون لذت بخش باشه فكر روزهايي كه داشتيد لذتهاي دوران جواني ولي بالاخره كه چي اينطوري فكر و ذهنتون رو هم بهش عادت ميديد و ديگه نميتونيد كسي رو جايگزينش بكنيد.

  9. 4 کاربر از پست مفید gisu تشکرکرده اند .

    aida222 (شنبه 04 آبان 92), do_ob (شنبه 04 آبان 92), Pooh (شنبه 04 آبان 92), فرهنگ 27 (شنبه 04 آبان 92)

  10. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 شهریور 97 [ 12:32]
    تاریخ عضویت
    1392-7-03
    نوشته ها
    230
    امتیاز
    4,961
    سطح
    45
    Points: 4,961, Level: 45
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 50.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger First Class
    تشکرها
    21

    تشکرشده 244 در 115 پست

    Rep Power
    36
    Array
    تاوقتی که بخوای اونو تو ذهنت داشته باشی نمیتونی واسه زندگی وایندت تصمیم بگیری یه کم به فکر خودت باش به فکراون اقابودن تاثیر مثبتی توزندگی شما نداره تاکی میخوای بهش فکرکنی و موقعیت های زندگیت رو فدای ی علاقه یکطرفه کنی؟سعی کن که بر احساست غلبه کنی دوستان راهنمایی های خوبی کردن عجیبه که شما استفاده نمیکنید شما اومدی اینجا که به تصمیم گیریهاتون کمک بشه ن این که از ی عشق قدیمی ک دیگه شده یکطرفه حرف بزنید پس دوست عزیز ب فکر اینده خودتون

    - - - Updated - - -

    تاوقتی که بخوای اونو تو ذهنت داشته باشی نمیتونی واسه زندگی وایندت تصمیم بگیری یه کم به فکر خودت باش به فکراون اقابودن تاثیر مثبتی توزندگی شما نداره تاکی میخوای بهش فکرکنی و موقعیت های زندگیت رو فدای ی علاقه یکطرفه کنی؟سعی کن که بر احساست غلبه کنی دوستان راهنمایی های خوبی کردن عجیبه که شما استفاده نمیکنید شما اومدی اینجا که به تصمیم گیریهاتون کمک بشه ن این که از ی عشق قدیمی ک دیگه شده یکطرفه حرف بزنید پس دوست عزیز ب فکر اینده خودتون باشید

  11. 2 کاربر از پست مفید sadafdarya تشکرکرده اند .

    aida222 (شنبه 04 آبان 92), Pooh (شنبه 04 آبان 92)

  12. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 بهمن 92 [ 15:44]
    تاریخ عضویت
    1390-1-17
    نوشته ها
    32
    امتیاز
    2,394
    سطح
    29
    Points: 2,394, Level: 29
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    36

    تشکرشده 14 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درست میگید، میدونم که با این کارم دارم به خودم ضرر میزنم...ولی نمیدونم که چیکار باید بکنم و چجوری فراموشش کنم...تو این مدت خیلی سعی کردم ولی نشد...شاید هم خودم نخواستم، نمیدونم

    تصمیم گرفتم به خواستگارم جواب منفی بدم، چون فکر میکنم با این وضعیت، نمیتونم ازدواج کنم، پیش مشاور هم میخوام برم تا ببینم چطور میتونم خاطره قبلی رو از ذهنم پاک کنم.

    راستی دوستان، من فکر میکنم حتما خواستگارم انقدر برام جذابیت نداشته که با وجود اون هنوز یاد خاطرات قبلی می افتادم، اگه منو جذب میکرد این اتفاق نمی افتاد...چون فکر میکردم وقتی آدم جدید بیاد تو زندگی آدم، خاطره نفر قبلی محو میشه و فراموش میشه...

  13. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 15 آذر 92 [ 23:08]
    تاریخ عضویت
    1392-6-22
    نوشته ها
    257
    امتیاز
    1,102
    سطح
    18
    Points: 1,102, Level: 18
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points
    تشکرها
    136

    تشکرشده 293 در 136 پست

    Rep Power
    38
    Array
    ازدواج با ایشان به 2 دلیل اشتباه است :

    1. هنوز به دوست پسر قبلی‌تان فکر می‌کنید! و تا وقتی او را از ذهن‌تان بیرون نکنید هر ازدواجی برای شما به شکست ختم میشه! تصمیم خوبی گرفتی که بری مشاوره!

    2. همسرتان باید جذابیت جسمی برای شما داشته باشه یعنی شما باید از تصور بودن در آغوش او احساس خوبی داشته باشید! اگر این اقا بهترین اخلاق و امکانات را داشته باشه وقتی تو از بودن در کنارش حس خوبی نداشته باشی چه فایده‌ایی داره؟

  14. 2 کاربر از پست مفید ehsan_hamdardi تشکرکرده اند .

    aida222 (شنبه 04 آبان 92), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 12 آبان 92)

  15. #19
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    آیدا جان
    من تجربه ی مشابه شما رو داشته ام.
    توصیه میکنم اول برید مشاور تا در تصمیم گیری برای ادامه دادن یا جواب منفی دادن به این خواستگار بهتون راهنمایی های لازم رو بکنه. بعد اگر نظر مشاور هم این بود که جواب منفی بدید، خب با خیال راحت جواب منفی بدبد.

    شما تازه سه هفته است دارید به ایشون فکر میکنید. چطور توقع دارید به این زودی احساسی در شما ایجاد بشه؟

    ببینید، یک احساس عاطفه ، لباس نیست که یهو راحت درش بیاری. فراموش کردن سخته. ولی باید اینو هم در نظر بگیری که دل بستن هم مثل لباس پوشیدن نیست که یهو یه لباس رو بپوشی.
    هر دو احتیاج به زمان داره.

    به نظر من داری عجله میکنی. بیشتر به خودت فرصت بده.

    تو چون همش ذهنت درگیر مقایسه است اینطوری فکر میکنی. هم مقایسه ی خواستگارت با فرد قبلی، هم مقایسه ی احساس الان خودت با احساس گذشته.

    با چیزهایی که از خواستگارت تعریف میکنی، اینکه اخلاقش تو رو جذب میکنه، اینکه فرهنگ و سایر مسائلش خیلی بالاتره، خب مورد خوبیه.

    ببین، درسته که به دل نشستن مهمه ولی چیزی که مهمه اینه که همون اخلاق و جذابیت های اخلاقی و بافرهنگ بودن هستن که موندگار میشن.

    ببین. من هم تجربه ی مشابه تو رو داشتم. خواستگاری داشتم که پسر پاک و خیلی خوبی بود. ولی منو جذب نمیکرد. اما برای من مساله پیچیده تر بود. چون نه ظاهرش برام جذاب بود نه اخلاقش. فوق العاده مظلوم و آروم بود. و من احساس اینکه یک مرد محکمه و میتونم بهش تکیه کنم و درش قدرت حس کنم نمیکردم. به خاطر همین جواب منفی دادم. من با اینکه ازش چندشم میشد ولی سه ماه بهش فکر کردم.

    شاید اگه در او قدرت مردانه ی بیشتری میدیدم، قبول میکردم باهاش ازدواج کنم.

    عجله نکن آیدا. جامعه اونقدر خراب شده که یه خواستگار خوب که میاد در واقع یه رحمت و نعمته. اونا رو میشناسید از نظر خانوادگی. این خودش یه تضمینه. به نظر من عجله نکن.

  16. کاربر روبرو از پست مفید Pooh تشکرکرده است .

    do_ob (شنبه 04 آبان 92)

  17. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 شهریور 97 [ 12:32]
    تاریخ عضویت
    1392-7-03
    نوشته ها
    230
    امتیاز
    4,961
    سطح
    45
    Points: 4,961, Level: 45
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 50.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger First Class
    تشکرها
    21

    تشکرشده 244 در 115 پست

    Rep Power
    36
    Array
    ببین دوست من شما خودتی ک اول واخر واسه زندگیت تصمیم میگیری بقیه فقط میتونن راهنمایی کنن اما من فکر میکنم تصمیم الان شما بخاطر احساسی هست ک در رابطه قبلی درون شما شکل گرفته وشما هم دلت نمیخواد ک ازاین رویا بیرون بیای چون بنظر خودت واست شیرینه ولی همین رویای شیرین داره روی زندگی وایندت اثر منفی میذاره من نمیگم همین خواستگار رو باید چسبید کلی میگم این ن یکی دیگه بازاگه شما بخوای با او اولی مقایسش کنی نمیتونی انتخابش کنی شما ی سری خصوصیات درون اون اقا دیده بودید که حالا میخوایید هرکسی میاد همون خصوصیات رو داشته باشه ولی همچین چیزی سخته که دوتا ادم مثل هم باشن اول مشاوره برو منطقی فکر کن بعد تصمیم بگیر که چه کسی رو انتخاب کنی فقط مقایسه با اون اقا ممنوع


 
صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 آبان 94, 19:18
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 تیر 93, 10:16
  3. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 بهمن 92, 14:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.