سلام
شما گفتید وقتی با هم رفتید بیرون بهتون خوش گذشت. درسته؟
ببینید، من خودم یک دخترم. دختر اگه کسی رو واقعا نپسنده حتی یک لحظه کنار اون فرد بودن و کنارش قدم زدن هم براش شکنجه است. چه برسه به اینکه بهش خوش هم بگذره....
شما احتمالا وقتی این فرد هست و دارید صحبت میکنید و ... حالتون خوبه . ولی باز وقتی در تنهایی خودتون فرو میرید یاد گذشته می افتید.
البته اگر در این مورد اشتباه میکنم ، معذرت میخوام. و ممنون میشم که اگر اشتباه میکنم تصحیح بفرمایید.
با توجه به اینکه تحقیقات شما در مورد این خواستگار خوب بوده و خانوادتون هم راضی هستند و گویا خودتون هم خیلی ناراضی نیستید، به نظر من موردیه که میشه بهش بیشتر فکر کرد.
دقت کنید. به خاطر مقایسه ی احساستون با گذشته، موردها و فرصت های خوب خودتون رو از خودتون دریغ نکنید.در زیمنه های مختلف وجود هماهنگی و تفاهم بین دیدگاه ها رو بررسی کنید.اگر این تفاهم وجود داشته باشد امکان ایجاد علاقه به مرور وجود دارد.
در زمینه ی احساس علاقه کردن ممکن است دچار یک جور وسواس و حساسیت شده باشید. سعی کنید این رو کنترل کنید.
امیدوارم هرچه به خیر و صلاحتونه اتفاق بیفته.








علاقه مندی ها (Bookmarks)