دوست من از این مسائل زیاده همش به این خاطره که شما هنوز او اقا رو از دلتون جدی بیرون نکردین ویه جورایی هم دوست ندارین این کارو بکنید ومطمئن باش تا زمانی که داری به او اقا فکر میکنی همین مشکل رو داری پس چیزی که از دست رفته رو بذارش کنار شما میگی ازدواج کرده پس دیگه بایدواسه شما تموم شده بحساب بیاد.
اینجور که شما گفتید قیافه این اقا هم بد نیست سعی کنید حسن های دیگه این اقارو هم درنظربگیرید اصلاشاید از اون اقاهم سرتر باشن سطحی فکر نکنید یه کم به خودتون ارامش بدید اون قضیه رو بذارید کنار تا بتونید عاقلانه تصمیم بگیرید








علاقه مندی ها (Bookmarks)