به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 39
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 04 آبان 92 [ 01:50]
    تاریخ عضویت
    1392-7-11
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    63
    سطح
    1
    Points: 63, Level: 1
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    2

    تشکرشده 12 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوست خوبم شما نباید خونه رو ترک میکردی اگه میخواستی حتی قهر باشی تو خونه خودت بودی.نظر من اینکه یه زن نباید خونشو بزاره بره مگه اینکه خطر جانی داشته باشه.به نظر من هر چه زودتر برگرد حالا هر جور که بهتر میدونی برگرد الان یه هفته است بعد یه مآه همینجور رابطه سرد میشه.منم اوایل ازدواجم بی تجربه بودم تا دعوا میشد میرفتم به بابام میگفتم الان بابام دیگه چشم دیدن شوهرمو نداره.در صورتی که زن و شوهر با هم دعوا میکنن زودم آشتی میکنن پس انقدر سریع و تو عصبانیت تصمیم نگیر طلاق آخرین راهه نه اولیش.پس بر گرد دختر خوب و اوضاع رو سروسامون بده

  2. 2 کاربر از پست مفید غم بیکسی تشکرکرده اند .

    kamr (یکشنبه 05 آبان 92), بهار_68 (پنجشنبه 02 آبان 92)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 27 مهر 97 [ 06:20]
    تاریخ عضویت
    1392-7-30
    نوشته ها
    154
    امتیاز
    6,302
    سطح
    51
    Points: 6,302, Level: 51
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 125 در 66 پست

    Rep Power
    32
    Array
    tannaz joonتایپک شما رو از اولش ریز به ریز خوندم. نمی دونم منم مثل شما اگه اسمس بزم به شوهرم چی میشه ولی زیاد موافق این کار نیستم چون متوجه اشتباهاتش نمی شه و روز از نو روزی از نو می شه . فقط یه سوال دارم ازتون اینکه آیا با برگشتنتون شوهرتون تغییرات مثبت تری داد یا با همون رفتارها و اشتباهای قبلی موند؟ یا به خاطر قهرتون بدتر هم شد شرایط؟

    - - - Updated - - -

    غم بیکسی: سلام مرسی از راهنمایت ولی نمی تونم که همین جوری برگردم آ خه اون موقع شرایط بدتر می شه من شوهرم می شناسم میگه رفت مقصر خودش بود خودشم برگشت .خانوادم چی کار کنم.؟؟؟؟ بعدشم ما تو یه خونه زندگی میکنیم که هم مار شوهرم اوجا زندگی می کنه همم برادر شوهرم می دونم همشون با یه دید دیگه نگاه می کنن... ترس من از شکست غرورم نیست ترس من از فرداست. فردای من جز من کسی روشن نمی بینه

  4. کاربر روبرو از پست مفید negad تشکرکرده است .

    tannaz joon (پنجشنبه 02 آبان 92)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 27 مهر 97 [ 06:20]
    تاریخ عضویت
    1392-7-30
    نوشته ها
    154
    امتیاز
    6,302
    سطح
    51
    Points: 6,302, Level: 51
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 125 در 66 پست

    Rep Power
    32
    Array
    از شب تا صبح نخوابیدم یعنی برای شوهرم اصلا ارزش ندارم یعنی همه برات میمیرمایی که می گفت کشک بود ، باورم نمی شه چرا حتی یه خبرم ازم نمی گیره ، دارم از استرس میمیرم . یعنی عاقبت من چی یشه؟؟؟؟

  6. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 فروردین 94 [ 07:23]
    تاریخ عضویت
    1391-7-09
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    2,647
    سطح
    31
    Points: 2,647, Level: 31
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 74 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array
    عجب!!! اندکی صبرکن !!!ادرسته مردا یه خورده غرور دارند ولی باید از طرف او هم اقدامی انجام پذیرفته شود.ودرضمن اینهمه دست داشتنم گفتن ها همه دروغه /من اینهارا تجربه کردم..فقط ادمهای وفدارهستند که حسشون ازروی صداقت وصمیمی ومهربانیت هست بقیه هرگز واصلا//بطور مثال یک از سرنوشتموو میگم..ساعت 10 شب بود همسرم دربغلم خوابیده بود وقبل ازان هم معاشقه داشتیم حتی موقع گفتن دوستت دارم اشکش میریخت ساعت بعد ایفون زده شدخونوادش بودند تا نیم ساعت چون خونوادش یک تقاضای بالاتر ازارزش 300 م ازم داشتند بجا نیاوردم با برادرش خونه را ترک وصبح همون روز اموالم را توقیف ومهریه زهرمارشو مخواست درحالیکه من موبایلمو جلو چشام خیره بودم اشک میریختم که الان بمن زنگ خواهد زد انتظار من چی بود وباچی مواجه شدم انسانها خیلی بد خلق افریده شده اند(بعضی ها)نه دوست داشتنشون ثابته نه دشمنیشون..دریک دنیای پر از هیولا زندگی میکنیم که نه وجدان سرشون میشه نه القار نه عهد وپیمان نه خوف خدا////سعی کن اندکی تحمل کن تا مرور زمان همه چی رادرست میکنه.اگه شوهرت ادم سو استفاده گر هست نرو که وضعت خراب میشه وگرنه ادم منطقی ومهربان هست بشتاب که مهربانانان قابل ستایشند .برات شادی وکامیابی ارزومندم انشالله

  7. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 27 مهر 97 [ 06:20]
    تاریخ عضویت
    1392-7-30
    نوشته ها
    154
    امتیاز
    6,302
    سطح
    51
    Points: 6,302, Level: 51
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 125 در 66 پست

    Rep Power
    32
    Array
    تورو خداااااااااا کمک کنین مشاوره ها کجا هستین بهم بگین چی کار کنم آخه. امروز برادر شوهرم زنگ زده قرار عصر من بهش زنگ بزنم و خانوادم می گن باید تموم کنی رابطه رو و طلاق بگیری تورو خدا بگین چی کار کنم میگن اگه برم دیگه اسم منو نمیارن. دیگه خسته شدم از این روزا ، کمکم کنین. عصر به برادر شوهرم چی بگم آ خه دیگه راه برگشتی نیست یعنی همه چی تموم شد دیگه تورو خدا کمکم کنین مشاوره هااا

    - - - Updated - - -

    کمکم کنین

    - - - Updated - - -

    فرشته مهربون آقای sci کجایین پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  8. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 دی 93 [ 11:07]
    تاریخ عضویت
    1392-6-21
    نوشته ها
    187
    دستاوردها:
    100 Experience PointsOverdrive1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    143

    تشکرشده 73 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array
    negad جان چی شد چکار کردی؟؟برادرشوهرت چی گفت؟

    - - - Updated - - -

    به نظر من برگرد..5 ماه خیلی زوده بخوای جدا بشی..زمان خیلی چیزارو درست میکنه..خانوادتم فراموش میکنن یواش یواش..
    قهر من خانواده شوهرمو گستاخ تر کرد..شوهرمم زیاد تغییر نکرد..فقط بعضی وقتا حس میکنم دیگه یه کم میترسه منو از دست بده..یه کم.بعضی وقتا..فقط

  9. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 فروردین 94 [ 07:23]
    تاریخ عضویت
    1391-7-09
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    2,647
    سطح
    31
    Points: 2,647, Level: 31
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 74 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سمت طلاق نرو عمراااااااااااااااااا///با برادر شوهرت صحبت کن وبش بگو زندیگتو تضمین کنه تاافردا هرمشکلی پیش اید او جوابگو باشد خانواد ه ت هم خدا نکرده درصورت اختلاف مجدد با پشتیبانت هستند کسی عیاللشو ترک نمیکنه //برگرد بخونه حالا که برادر شوهرت بات حرف زده بجنب همین الان

  10. کاربر روبرو از پست مفید bkaf38 تشکرکرده است .

    kamr (یکشنبه 05 آبان 92)

  11. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 27 مهر 97 [ 06:20]
    تاریخ عضویت
    1392-7-30
    نوشته ها
    154
    امتیاز
    6,302
    سطح
    51
    Points: 6,302, Level: 51
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 125 در 66 پست

    Rep Power
    32
    Array
    بچه ها رفتم با برادر شوهرم صحبت کردم اون گفت برگرد خونه حتی بخوای من میام دنبالت ولی می دونین گفت من ایرادای داداشم بهش می گم ولی تو باید تغییر کنی و منعطف باشی . می دونین اون گفت شوهرت دوست داره ولی عاشقت نیست یعنی رابطتون گرم نیست من از ته دلم دوس دارم برم یه فرصت دیگه به خودمون بدم ولی خانوادم راضی نیست همش فکر می کنن من له شون می کنم . آخه چجوری متقاعد کنم خودشم تا فردا عصر فرصت چون برادر شوهرم گفت تا فردا صبح تصمیم تو بگو. خانوادم چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  12. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 04 آبان 92 [ 01:50]
    تاریخ عضویت
    1392-7-11
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    63
    سطح
    1
    Points: 63, Level: 1
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    2

    تشکرشده 12 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دختر خوب بهترین فرصته برای برگشتن حالا که برادرشوهرتم گفته میاد دنبالت.به خانوادت بگو میخای یه فرصت دیگه بهش بدی اونا هم بد شما رو نمیخوان راضی میشن به خدا مشکل شما در برابر خیلی ها کوچیکه البته میدونم عزیزم که اذیت میشدی ولی شما اول راهید .خانوادت هم بعد از یه مدت ببینن زندگیت خوبه یادشون میره.پس برگرد البته اول دل پدرو مادرتو بدست بیار و صبوری کن بعد با توکل بخدا و درایت زندگیتو بساز

    - - - Updated - - -

    دختر خوب بهترین فرصته برای برگشتن حالا که برادرشوهرتم گفته میاد دنبالت.به خانوادت بگو میخای یه فرصت دیگه بهش بدی اونا هم بد شما رو نمیخوان راضی میشن به خدا مشکل شما در برابر خیلی ها کوچیکه البته میدونم عزیزم که اذیت میشدی ولی شما اول راهید .خانوادت هم بعد از یه مدت ببینن زندگیت خوبه یادشون میره.پس برگرد البته اول دل پدرو مادرتو بدست بیار و صبوری کن بعد با توکل بخدا و درایت زندگیتو بساز

    - - - Updated - - -

    دختر خوب بهترین فرصته برای برگشتن حالا که برادرشوهرتم گفته میاد دنبالت.به خانوادت بگو میخای یه فرصت دیگه بهش بدی اونا هم بد شما رو نمیخوان راضی میشن به خدا مشکل شما در برابر خیلی ها کوچیکه البته میدونم عزیزم که اذیت میشدی ولی شما اول راهید .خانوادت هم بعد از یه مدت ببینن زندگیت خوبه یادشون میره.پس برگرد البته اول دل پدرو مادرتو بدست بیار و صبوری کن بعد با توکل بخدا و درایت زندگیتو بساز

  13. کاربر روبرو از پست مفید غم بیکسی تشکرکرده است .

    kamr (یکشنبه 05 آبان 92)

  14. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 دی 93 [ 11:07]
    تاریخ عضویت
    1392-6-21
    نوشته ها
    187
    دستاوردها:
    100 Experience PointsOverdrive1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    143

    تشکرشده 73 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array
    negad برنرگردی خودم میکشمتا!!!!
    این حرفا چیه دختر خوب؟تحت تاثیر خانوادت نباش..اونا الان انقدر طلاق طلاق میکنن تا تو دو دل میشی فکر میکنی طلاق بگیری به ارامش میرسی..ولی تو که خودت دوست داری برگردی سر زندگیت و شوهرتم دوست داری اینجوری نمیشه..به ارامش نمیرسی..
    بعدشم مطمئن باش شوهرت دلش تنگ شده که برادرشوهرتو فرستاده.غرورش نذاشته خودش جلو بیاد.این فرصتو از دست نده..
    خودت یه جوری قاطع با خانوادت حرف بزن قانعشون کن واسه طلاق و این حرفا خیلی زوده.قاطع باش..اصلا چرا با بابات رفتی پیش وکیل؟؟
    قاطع باش بگو دوست دارم زندگیمو..شوهرمو..هیچی نمیشه.خانوادتو از دست نمیدی.اگه هی نیای بدی شوهرتو نگی اونا هم پیش خودشون نمیگن بچه مون چقدر تو سختیه بهش بگیم طلاق بگیره راحت بشه.چدر مادرن دیگه..دلشون میسوزه..درست و سنجیده رفتار کن..
    این فرصتو از دست نده.
    رفتی خونه هم حرفی درباره این قهرو رفتن و مقصر کی بود اصلاااااااااااا نزن..بزنی کشتمتا!!!!!!!!!
    مطمئنم موفق میشی..اول راهی..شوهرت دوست داره..خانوادت فعلا به شوهرت بدبینن زیاد جدی نگیر حرفاشونو فعلا..من مشکلاتم خیلی بیشتر از تو.خانواده من با اینکه الان خونه خودممو دعوایی با هم نداریم باز میگن طلاق بگیر بیا این شوهر نمیشه واست.ولی من که گوش نمیدم.
    سعی هم میکنم بدی هاشو نگم که خانوادم فکر کنن همه چی ارومه تا یه مدت رو خودمو اون کار کنم ببینم چی میشه.حداقل 6 ماه..
    امیدوارم پست بعدی رو از خونت بذاری

  15. 2 کاربر از پست مفید tannaz joon تشکرکرده اند .

    kamr (یکشنبه 05 آبان 92), بهار_68 (جمعه 03 آبان 92)


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 37
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 فروردین 93, 16:14
  2. پاسخ ها: 37
    آخرين نوشته: شنبه 11 خرداد 92, 01:49
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 آبان 91, 02:05
  4. *يافتن وسایل ضد بارداري در وسايل شخصي اش(کاندوم؛مساله این است!)
    توسط sepideh در انجمن سوء ظن، تجسس و خیانت همسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 اسفند 87, 15:09
  5. +هنوزم دوسش دارم!!!!نموتونم فراموشش کنم
    توسط mahsa در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 خرداد 87, 20:40

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.