دوست خوبم شما نباید خونه رو ترک میکردی اگه میخواستی حتی قهر باشی تو خونه خودت بودی.نظر من اینکه یه زن نباید خونشو بزاره بره مگه اینکه خطر جانی داشته باشه.به نظر من هر چه زودتر برگرد حالا هر جور که بهتر میدونی برگرد الان یه هفته است بعد یه مآه همینجور رابطه سرد میشه.منم اوایل ازدواجم بی تجربه بودم تا دعوا میشد میرفتم به بابام میگفتم الان بابام دیگه چشم دیدن شوهرمو نداره.در صورتی که زن و شوهر با هم دعوا میکنن زودم آشتی میکنن پس انقدر سریع و تو عصبانیت تصمیم نگیر طلاق آخرین راهه نه اولیش.پس بر گرد دختر خوب و اوضاع رو سروسامون بده











علاقه مندی ها (Bookmarks)