زیزم میدونم خیلی سخته ولی واسه خودت یه زمانی رو تعیین کن مثلا 6 ماه.با خودت قرار بذار اصلا راجع به خانواده همسرت مخصوصا خواهرشوهرت هیچ حرفی تحت هیچ شرایطی به شوهرت نزنی.حتی اگه بدترین کارارو کرد..منم همچین قراری با خودم گذاشتم البته الان چون اولشه خیلی موفق نیستم ولی دارم رو خودم کار میکنم..ببینیم چی میشه..خوشحال میشم به تاپیک منم سر بزنی نظر بدی.مشکل من غیر از خانواده شوهرم اخلاق شوهرمم هست..قهر میکنه همش.لوس..پرتوقع و...








علاقه مندی ها (Bookmarks)