پسرا قیافه براشون مهمه . خیلی هم مهمه !!!!!!! . مطمئن باشید شما اگه قیافتون خوب نبود و به دل اون پسره نمی نشست . هیچ وقت سراغتون نمی یومد. یک نکته ی مهم اینکه . شما نباید ازش بپرسین که قیافمو دوست داری یا نه؟ چون این سوال اینو نشون می ده که شما کبودی در وجود خودتون احساس می کنید. این خیلی بده!!!!!!!!!!!!. این باعث میشه که اون ناخود اگاه نگاهش به سمت عیوب شما بره . حتی اگه عیوبی ندارین . با این حرف شما . با خودش فکر کنه و یک عیب الکی در مورد ظاهر شما تو ذهنش میاد . شما فقط ازش بپرسین که ایا شما رو دوست داره یا نه؟ . در پایان . اگه به تایپیکم سر بزنید و نظرتون رو در مورد سرنوشتم بدونم ممنون می شم . والسلام








علاقه مندی ها (Bookmarks)