سلام. شما دختر با شهامتی هستی. کسی که این چنین به اشتباهش اعتراف میکنه قدر مسلم باید نیروی زیادی درونش موج بزنه.
چند نکته به ذهنم میرسه.( البته خودت به خوبی میدونی که من تنها یک کاربرم. و گفته های من رو اگر مفید نمی بینی به اندازه نصیحت یک کاربر بکار ببر.)
در رابطه با سیگار که متنفری. به خواستگار سیگاریت بگو یکی از شروط من ترک سیگاره. شاید کنار گذاشت. ( من خودم از دوران نوجوانی می کشیدم. اما 16 ساله ترک کردم.) سیگار مشکلی نیست که چاره نداشته باشه.
دوست نداشتم راجب مشکل دوم صحبت کنم اما اجازه بده به عنوان یک دوست به خودم این اجازه رو بدم .
اگر نمیتونی به صورت کامل عادتی که داری را کنار بگذاری. هر بار سعی کن مدتی که برای انجامش مقاومت بخرج میدی رو بیشتر کنی. یک قرآن کوچک همراه داشته باش. هر وقت افکار اشتباه به سراغت آمد . به قرآن رجوع کن و ذهنت رو از اینگونه مسائل دور کن.
پندار نیک . گفتار نیک . کردار نیک
ویرایش توسط majid_k : دوشنبه 29 مهر 92 در ساعت 00:25
علاقه مندی ها (Bookmarks)