nina جان عزیزم ، به نظرم از یوتیوب مرتب کلیپ ببین ، هر کلیپی ، مثل آشپزی ، اخبار ، طنز ، پزشکی (چراحی های متفاوت ) و ... همه به زبان انگلیسی ، این خودش خیلی میتونه بهت در تقویت زبانت کمک کنه . اصلا همین که دنبال کلمه ها میگردی و سرچ میکنی و گوش میدی خودش خیلی عالیه .
دومین چیزی که به ذهنم رسید ، کلاس ورزش هست ، مطمئنا توی دانشگاه همسرت "جیم " هست ، میتونی بری اونجا ورزش کنی ، حتی گاهی اوقات از کسانی که اونجا هستند ، یکی دو تا سوال بپرسی ، کم کم باهاشون آشنا شدی ، خدا رو چه دیدی شاید دوست خارجی هم پیدا کردی ، و زبانت رو خیلی تقویت کردی .
سومین چیز ، یک سایت آشپزی بینهایت عالی بهت معرفی میکنم ، که تنها یک سایت آشپزی نیست ، خیلی چیزای سرگرم کننده داره که من خودم مشتری هر روزه اش هستم .
روزمنو، محبوب ترین انجمن آشپزی و شیرینی پزی ایرانی
حتما ازش لذت ببر ، اونجا هم خیلی میتونی دوستای خوب پیدا کنی ، حتی توی کشوری که داری زندگی میکنی . شاید بعضی هاشون اونجا باشن .
چهارمین چیز که بینهایت خودم طرفدارش هستم ، خوندن کتاب هست ، بخصوص رمان ، که سرگرمت میکنند و خیلی چیزهای خوبی برای اظلاعات عمومی دارن .
پنجمین چیز ، دیدن سریال های خارجی هست ، که هم سرگرمت میکنند و هم در تقویت زبان میتونه خیلی بهت کمک کنه . عالیه .
چه تبلیغاتی کردم
اوووووووووه انقدره کارا هست که میتونی انجام بدی و لذتش رو ببری .
موفق باشی عزیزم .









علاقه مندی ها (Bookmarks)