همانطور که خودتون هم می دونید با ایران اومدن مشکلتون حل نمی شه.
البته اگر مدت طولانی هست خانواده را ندیدین مسلما برای بهتر شدن روحیه اتون مفید خواهد بود.
نمره زبانتون را از 6 به 7 رسوندن کاری نداره. یه کم همت می خواد.
می تونید از کلاسهای رایگان آنلاین استفاده کنید.
یا می تونید هزینه سفر به ایران را صرف کلاس زبان کنید.
باید برنامه بریزید و انگیزه ایجاد کنید.
به برنامه هایی که می ریزید متعهد باشید و تنبلی نکنید.
یک جای خیریه هم پیدا کنید و برید داوطلبانه فعالیت کنید تا هم به جامعه نزدیکتر بشید،
هم زبانتون بهتر بشه و هم احساس بیهودگی نکنید. شاید دوستانی هم پیدا کردید.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)