کاملا به نتیجه درستی رسیدین و البته دوست من بیشترین مشکلات رو خودتون دارین یعنی سهم شما خ بیشتر از خانواده خودتون هستش!
امیدورام با افزایش مطالعه و بررسی نقاط ضعفتون بتونین هم سطح فکرتون رو بالاتر ببرین هم حرفه ای تر عمل کنین!
تشکرشده 1,784 در 580 پست
کاملا به نتیجه درستی رسیدین و البته دوست من بیشترین مشکلات رو خودتون دارین یعنی سهم شما خ بیشتر از خانواده خودتون هستش!
امیدورام با افزایش مطالعه و بررسی نقاط ضعفتون بتونین هم سطح فکرتون رو بالاتر ببرین هم حرفه ای تر عمل کنین!
نیایش به قصد این نیست که خدا را به برآوردن آرزوهایمان وادارد، بلکه برای آن است که اشتیاق به خدا را در ما برافروزد و ما را به سوی خدا فرا ببرد. دیونوسیوس مجعول می گوید:
"کسی که در قایقی نشسته و طنابی را که از صخره ای به طرفش پرت شده می گیرد و می کشد، صخره را به طرف خود نمی کشد، بلکه خودش و قایق را به صخره نزدیک تر می کند".فریدریش هایلر، نیایش، ص 331
mahsa63 (پنجشنبه 25 مهر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)