سلام دوست عزیز
خوندم ، میدونی به این نتیجه رسیدم که همسرت شما رادوست داره ومیفهمه که داری اذیت میشی؟
فقط مردها نمیخوان به روی ما خانمها بیارن
اون میفهمه محبت های شما را،وبه موقعش تلافی میکنه
فقط کمتربهش توجه نشون بده ، کمتر دوروبرش باش
به خواهر شوهرتم هم رو نده ، به شوخی شوخی بگوحرفتو
اعتماد به نفست رابیشتر کن ، فقط یک خورده کمتربهش محبت کن
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)