سلام عزیزم خدا رو شکر خیلی خوشحال شدم هر چی زودتر برید و ازش شکایت کنید و حق این آدم بی ناموس رو بزارید کف دستش قدر شوهرتو بدون خانمی انشاالله سالیان سال به خوبی و خوشی باهم زندگی کنید و خدا یه کاکل زری یا نازپری بهتون بده![]()
تشکرشده 22 در 15 پست
سلام عزیزم خدا رو شکر خیلی خوشحال شدم هر چی زودتر برید و ازش شکایت کنید و حق این آدم بی ناموس رو بزارید کف دستش قدر شوهرتو بدون خانمی انشاالله سالیان سال به خوبی و خوشی باهم زندگی کنید و خدا یه کاکل زری یا نازپری بهتون بده![]()
deljoo_deltang (یکشنبه 21 مهر 92),hamta-tanha(جمعه 19 مهر 92)
تشکرشده 138 در 59 پست
همتا جان اگر رفتید پیش پلیس خیلی دلم می خواد بدونم پلیس با اون اشغال چکار می کنه. اگر دوست داشتی حتما بیا و برامون بگو که اگه خدا نکرده کسی همچین مساله ای براش پیش اومد بدونه چی میشه.
hamta-tanha(جمعه 19 مهر 92), دختری تنها (جمعه 19 مهر 92)
تشکرشده 2 در 2 پست
واقعا براتون متأسفم آخه آدم انقدر رذل خدا رو شکر که به همسرتون گفتید موفق باشید![]()
hamta-tanha(جمعه 19 مهر 92)
تشکرشده 1,282 در 361 پست
سلام. خانم همتا با اتفاقی که افتاده تصور میکنم جا داره کلمه " تنها " را از ادامه نام کاربریتون حذف کنید. در این رابطه می تونید با مدیریت سایت تماس بگیرید.
همسرتون ، بزرگترین همراه زندگیتون ثابت کرد از جان و دل دوستتون داره. به وجودش افتخار کنید.هر چند از پست اولی که در همدردی نوشتید هم تنها نبودید.
از لطف و محبتی که نسبت به من داشتید سپاسگذارم.
لبتان خندان و دلتان از عشق سرشار.
مجید
پندار نیک . گفتار نیک . کردار نیک
abi.bikaran (شنبه 20 مهر 92), ammin (شنبه 20 مهر 92), del (دوشنبه 22 مهر 92), deljoo_deltang (یکشنبه 21 مهر 92),hamta-tanha(جمعه 19 مهر 92), niyaysh (یکشنبه 21 مهر 92), Pooh (چهارشنبه 15 آبان 92)
تشکرشده 76 در 15 پست
abi.bikaran (شنبه 20 مهر 92), ammin (شنبه 20 مهر 92), del (دوشنبه 22 مهر 92), deljoo_deltang (یکشنبه 21 مهر 92), khaleghezey (سه شنبه 15 بهمن 92), majid_k (شنبه 20 مهر 92), Pooh (چهارشنبه 15 آبان 92), سنجاقک ابی (شنبه 20 مهر 92), سنجاب بازیگوش (شنبه 20 مهر 92)
تشکرشده 130 در 52 پست
انشالله همیشه در کنار هم خوشبخت باشید...اشک تو چشام جم شد.....
- - - Updated - - -
انشالله همیشه در کنار هم خوشبخت باشید...اشک تو چشام جم شد.....
- - - Updated - - -
انشالله همیشه خوشبخت باشید در کنار هم....قدر همو بدونید...اشک تو چشام جم شد................
- - - Updated - - -
انشالله همیشه خوشبخت باشید در کنار هم....قدر همو بدونید...اشک تو چشام جم شد................![]()
deljoo_deltang (یکشنبه 21 مهر 92),hamta-tanha(یکشنبه 21 مهر 92)
تشکرشده 76 در 15 پست
سلام دوستان
یک ساعت قبل وقتی که بیرون بودم دوباره اون مرده مزاحمم شد و ازم پول خواست خوبه که همین چند روز پیش بهش پول دادم، منم ازش فرصت خواستم ولی این بار بهش گفتم بیاد خونه با توجه به راهنمایی هایی که پلیس به ما کرد (نمیتونم بیشتر از این وارد جزییات بشم) فقط دعا کنید موفق بشیم خیلی استرس دارم
- - - Updated - - -
سلام دوستان
یک ساعت قبل وقتی که بیرون بودم دوباره اون مرده مزاحمم شد و ازم پول خواست خوبه که همین چند روز پیش بهش پول دادم، منم ازش فرصت خواستم ولی این بار بهش گفتم بیاد خونه با توجه به راهنمایی هایی که پلیس به ما کرد (نمیتونم بیشتر از این وارد جزییات بشم) فقط دعا کنید موفق بشیم خیلی استرس دارم
deljoo_deltang (یکشنبه 21 مهر 92), ehsan_hamdardi (یکشنبه 21 مهر 92), malakeh (دوشنبه 22 مهر 92), unknown girl (یکشنبه 21 مهر 92)
تشکرشده 31 در 17 پست
سلام اون حیونو به سزای کارش برسونید تو انسان ازاده ای هستی کمتر کسی شهامتو داره خدا خیرت بده![]()
deljoo_deltang (یکشنبه 21 مهر 92),hamta-tanha(یکشنبه 21 مهر 92)
تشکرشده 138 در 59 پست
اصلا اینجا راه کار ها ی پلیس رو تا به زندان انداختن اون حیوون اینجا بازگو نکن...حتی به اطرافیانت به جز شوهرت نگو چون ممکنه کسی از اشنایانت داره امار تورو به اون می ده حواستو جمع کن دیگه این بار.... به هیچ عنوان تا اخر کار که اون دستگیر بشه اصلا دردو دل نکن با کسی
deljoo_deltang (یکشنبه 21 مهر 92), ehsan_hamdardi (یکشنبه 21 مهر 92),hamta-tanha(یکشنبه 21 مهر 92)
تشکرشده 635 در 275 پست
همتای عزیر حالا که با شوهرت تصمیم گرفته اید تا از شرافتت و حیثتت دفاع کنی پس بیشتر مواظب باش مواظب چیزایی که میای اینجا میگی باش لازم نیست راه کارهای پلیس را برای دستگیری یک ... اینجا باز گو نی اینجا محل درد و دل و حرف زدن نیست اینجا محل مشاوره و راهنمایی گرفتن است
حالا که بهش گفتی بیاد خونه تا بهش پول بدی بیشتر مواظب باش وقتی تو خونه تنهایی همه در ها راقفل کن و دیگه زود در خونه ات را برا هر کسی باز نکن
تا پای جان در پای شرافتت وایسا تا پای جان تا پای جان و اصلا کوتاه نیا من اگه جای تو بودم همون روز اول و همون لحضه می رفتم پیش پلیس و اصلا درنگ نمی کردم و بجای اینکه فکر کنم ابروی بایام و برخورد شوهر م به فکر شرافت خودم بودم که یه .... افکر کرده میتونه لکه دارش کنه
del (پنجشنبه 16 آبان 92),hamta-tanha(یکشنبه 21 مهر 92), khaleghezey (سه شنبه 15 بهمن 92), malakeh (دوشنبه 22 مهر 92), دختر مهربون (یکشنبه 21 مهر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)