خانم 11747 من خیلی دوست دارم بدونم شما تا الان با چند تا مرد غیر ایرانی در ارتباط بودی و چه نشونه هایی دریافت کردین که ملیت مرد را در بد بودن و بی جنبه بودن اون دخیل دیدید؟؟؟ دوست عزیز خیلی از مسائل ذاتی و غریزیه هر یک از دو جنس زن و مرده و به زمان و مکان خاصی مرتبط نیست. برای من یک سوال هست که شما خانمایی که به درستی حق اینو دارید که به کسی که دوستش ندارید جواب منفی بدین چرا این حق رو برای آقایون قائل نیستید؟ چرا وقتی یک پسر خانمی رو که دوست نداره رد کنه بی جنبه و بی ظرفیت و فلان و بهمان میشه و متهم به این میشه که فقط صرف اینکه خانم بهش ابراز علاقه کرده ایشون رو رد کرده و اگه بر عکس بود اینجور نمیشد؟. ولی اگه خانمی به کسی جواب منفی بده کار غلطی نکرده و این حق از طرف همه حتی اون پسر خاستگار برای اون خانم محفوظه. باور کنید اگه واقعا از ابتدا علاقه ای در آقا وجود داشته باشه به خاطر پیشنهاد دادن از طرف خانم از بین نمیره. اگه آقا از اول حس خاصی نداشته باشه خوب نمیتونه به خاطر اینکه اون خانم بهش پیشنهاد داده زورکی خودشو علاقه مند نشون بده. این ربطی به ملیت افراد نداره و در همه اینطوره و چه بسا آقایون کشورهای دیگه واکنششون نامهربانانه تر باشه. نامردی و پست فطرتی اینه که ما به دروغ یک انسان دیگر رو به خودمون علاقه مند کنیم و بعد از مدتی ترکش کنیم یا بهش خیانت کنیم. این حق منطقی و معقول تمام آدمهاست که در صورت نداشتن علاقه رابطه رو با کسی آغاز نکنند.








علاقه مندی ها (Bookmarks)