به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 15 نخستنخست 123456789101112131415 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 141
  1. #61
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array
    سلام. با عرض معذرت از حضورم در میان گفتگوی دو نفره شما.
    خانم همتا شما برای اینکه از نوع پیگیری پلیس در این گونه ماجرا ها خیالتون تخت باشه میتونید به مشاور و افسر خانم کلانتری موضوع را به نوعی مطرح کنید که برای کس دیگه ای اتفاق افتاده. مثلا بگید برای یکی از دوستانتون اتفاق افتاده و شما برای راهنمایی ایشون به کمک نیاز دارید. چون بخاطر ترس و آبرو خانواده حاضر نیست خودش اقدام کنه. این جوری میتونید نگرانی خودتون رو در رابطه با اقدام پلیس از بین ببرید.
    پندار نیک . گفتار نیک . کردار نیک

  2. 3 کاربر از پست مفید majid_k تشکرکرده اند .

    del (پنجشنبه 18 مهر 92), ehsan_hamdardi (پنجشنبه 18 مهر 92), hamta-tanha (پنجشنبه 18 مهر 92)

  3. #62
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    می دانی یک پدر یا یک شوهر ، اصلا یک مرد ، وقتی ناموسش از او بیشتر از مردهای خلافکار واهمه دارد چه فکری می کند؟ فکر می کند موفق نشده از خانواده حمایت کند؟ عزیزم بهم بگو من نتوانستم از تو حمایت کنم ؟ واقعا اگر مشکلی هست و من کار در حقت کردم که نباید می کردم بهم بگو. من دلم می خواهد دخترم با من صادق باشد؟
    آیا از من گله ای داری که اینقدر می ترسی ؟

  4. کاربر روبرو از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده است .

    مهرااد (پنجشنبه 18 مهر 92)

  5. #63
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 30 مرداد 93 [ 01:12]
    تاریخ عضویت
    1392-7-16
    نوشته ها
    41
    امتیاز
    990
    سطح
    16
    Points: 990, Level: 16
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    95

    تشکرشده 76 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط نوپو نمایش پست ها
    نمی خواهد زیاد فکر کنی. فقط راحت جوابم را بده.

    - - - Updated - - -

    حالا من جای پدرت با تو حرف می زنم. فکر کن من پدرت هستم. یک آدم که می خواست وارد دولت شود و کار فرهنگی کند.

    - - - Updated - - -

    خوب عزیزم چرا زودتر به من نگفتی؟ یعنی فکر می کردی من آدم کش هستم و فرزند خودم را می کشم؟ مگر من چکار کرده ام که فکر می کنی اینقدر خشونت طلب هستم که دخترم را بکشم ؟
    اونجوری که شما میگید نیست بابام خیلی عصبانی میشه.یه بار سر قضیه تلفن مزاحمی داشتم طرف یه حرفی زد من خندم گرفت بابام عصبانی شد وسرم داد کشید

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط نوپو نمایش پست ها
    نمی خواهد زیاد فکر کنی. فقط راحت جوابم را بده.

    - - - Updated - - -

    حالا من جای پدرت با تو حرف می زنم. فکر کن من پدرت هستم. یک آدم که می خواست وارد دولت شود و کار فرهنگی کند.

    - - - Updated - - -

    خوب عزیزم چرا زودتر به من نگفتی؟ یعنی فکر می کردی من آدم کش هستم و فرزند خودم را می کشم؟ مگر من چکار کرده ام که فکر می کنی اینقدر خشونت طلب هستم که دخترم را بکشم ؟
    اونجوری که شما میگید نیست بابام خیلی عصبانی میشه.یه بار سر قضیه تلفن مزاحمی داشتم طرف یه حرفی زد من خندم گرفت بابام عصبانی شد وسرم داد کشید

  6. #64
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با من حرف بزن دختر عزیزم. هر چی دلت می خواهد به پدرت بگو. تو از وجود خود منی. وقتی تو با من حرف می زنی انگار یکی از درون خودم با من حرف می زند. من و تو یکی هستیم. خالق هستی ما را یکی آفریده است. تو امتداد منی. با من حرف بزن دخترم.

    - - - Updated - - -

    خوبه بازم بگو . بازم بگو. من دیگر نمی خوام عصبانی باشم. فقط می خوام تو دلخوری های خودت را به من بگی. همین .

  7. کاربر روبرو از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده است .

    hamta-tanha (جمعه 19 مهر 92)

  8. #65
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 21 اسفند 94 [ 16:22]
    تاریخ عضویت
    1392-7-10
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    2,061
    سطح
    27
    Points: 2,061, Level: 27
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 31 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    میدونم ترس داره ولی بگو و نذار اون اشغال بیش از این ازت استفاده کنه بازم میگم همین الان برو و به پدرت بگو و خودتو خلاص کن آبروی او را بیش از این نبر

    - - - Updated - - -

    میدونم ترس داره ولی بگو و نذار اون اشغال بیش از این ازت استفاده کنه بازم میگم همین الان برو و به پدرت بگو و خودتو خلاص کن آبروی او را بیش از این نبر

  9. کاربر روبرو از پست مفید سارا معظمی تشکرکرده است .

    hamta-tanha (پنجشنبه 18 مهر 92)

  10. #66
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من ممکنه سرت داد بکشم. اما همه اش به خاطر اینه که دوستت دارم. چون دوستت دارم و نمی خواهم کسی دخترم را از من بگیرد. نمی خوام هیچ مزاحمی تو را از من جدا کنه. هر مردی توی وجودش به ناموس خودش وابسته است. من سر تو داد نکشیدم. من سر آن مزاحم داد کشیدم . باید باور کنی که هیچ چیزی عزیزتر از ناموس و فرزند نیست.

  11. کاربر روبرو از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده است .

    hamta-tanha (پنجشنبه 18 مهر 92)

  12. #67
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 30 مرداد 93 [ 01:12]
    تاریخ عضویت
    1392-7-16
    نوشته ها
    41
    امتیاز
    990
    سطح
    16
    Points: 990, Level: 16
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    95

    تشکرشده 76 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط نوپو نمایش پست ها
    با من حرف بزن دختر عزیزم. هر چی دلت می خواهد به پدرت بگو. تو از وجود خود منی. وقتی تو با من حرف می زنی انگار یکی از درون خودم با من حرف می زند. من و تو یکی هستیم. خالق هستی ما را یکی آفریده است. تو امتداد منی. با من حرف بزن دخترم.

    - - - Updated - - -

    خوبه بازم بگو . بازم بگو. من دیگر نمی خوام عصبانی باشم. فقط می خوام تو دلخوری های خودت را به من بگی. همین .
    همون خواستگار قبلیم که دایم جواب رد بهش میدادم اون مزاحمم شد وای گفتنش اینجا راحته ولی جلو روی بابام نمیتونم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط نوپو نمایش پست ها
    با من حرف بزن دختر عزیزم. هر چی دلت می خواهد به پدرت بگو. تو از وجود خود منی. وقتی تو با من حرف می زنی انگار یکی از درون خودم با من حرف می زند. من و تو یکی هستیم. خالق هستی ما را یکی آفریده است. تو امتداد منی. با من حرف بزن دخترم.

    - - - Updated - - -

    خوبه بازم بگو . بازم بگو. من دیگر نمی خوام عصبانی باشم. فقط می خوام تو دلخوری های خودت را به من بگی. همین .
    همون خواستگار قبلیم که دایم جواب رد بهش میدادم اون مزاحمم شد وای گفتنش اینجا راحته ولی جلو روی بابام نمیتونم

  13. #68
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    وقتی بهم می گی از من می ترسی انگار خودم هم از خودم می ترسم. تو از وجود منی و خود منی. اگر تو از من بترسی یعنی این منم که از خودم می ترسم. باور کن وقتی فکرش را می کردم که غریبه ای تو را از من بگیرد دنیا روی سرم خراب می شد. ای کاش خودت مادر بودی و می فهمیدی که پدر و مادر خشمشان هم محبت است. دخترم من ممکن است عصبانی شوم اما این خشم مقدس است. یک خشم مقدس . می فهمی مقدس.

    - - - Updated - - -

    کاش مادر می شدی تا بفهمی والد بودن یعنی چی. کاش می فهمیدی . چرا هیچ وقت نمی خواهی درکم کنی؟ اگر به سرت داد کشیدم حتی اگر سیلی به تو زده ام ، به خاطر خودت بود. می دانی وقتی حس می کنم تو از همه کارهایم این برداشت را داشته ای که من از تو بدم می آید ، که من حاضرم دخترم را بکشم. باور می کنی دست هایم دارد می لرزد وقتی می بینم این همه سال راجع به من این طوری فکر می کردی؟ حاضر دنیا روی سرم خراب شود اما فکر تو عوض شود. من پدرم پدر.
    دلت می خواهد یک روز دختر خودت راجع به تو این حرف را بزند؟

    - - - Updated - - -

    من ممکنه کمی عصبانی باشم. اما مگر نمی دانی هر مردی مادری دارد که به او شیر داده است؟ مگر نمی دانی هر مردی هر چقدر هم عصبانی باشد محبتی که مادر با شیر خودش به او داده است در وجودش باقی می ماند. مگر نمی دانی محبت با شیر مادر همراه است. من نمی توانستم به تو شیر دهم. اما باید این محبت را به تو منتقل می کردم. اگر من سرت داد زدم فقط می خواستم آن محبت مادرانه را به تو منتقل کنم . اما به شیوه خودم. من نگرانت بودم.

  14. کاربر روبرو از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده است .

    hamta-tanha (پنجشنبه 18 مهر 92)

  15. #69
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 30 مرداد 93 [ 01:12]
    تاریخ عضویت
    1392-7-16
    نوشته ها
    41
    امتیاز
    990
    سطح
    16
    Points: 990, Level: 16
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    95

    تشکرشده 76 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط نوپو نمایش پست ها
    وقتی بهم می گی از من می ترسی انگار خودم هم از خودم می ترسم. تو از وجود منی و خود منی. اگر تو از من بترسی یعنی این منم که از خودم می ترسم. باور کن وقتی فکرش را می کردم که غریبه ای تو را از من بگیرد دنیا روی سرم خراب می شد. ای کاش خودت مادر بودی و می فهمیدی که پدر و مادر خشمشان هم محبت است. دخترم من ممکن است عصبانی شوم اما این خشم مقدس است. یک خشم مقدس . می فهمی مقدس.

    - - - Updated - - -

    کاش مادر می شدی تا بفهمی والد بودن یعنی چی. کاش می فهمیدی . چرا هیچ وقت نمی خواهی درکم کنی؟ اگر به سرت داد کشیدم حتی اگر سیلی به تو زده ام ، به خاطر خودت بود. می دانی وقتی حس می کنم تو از همه کارهایم این برداشت را داشته ای که من از تو بدم می آید ، که من حاضرم دخترم را بکشم. باور می کنی دست هایم دارد می لرزد وقتی می بینم این همه سال راجع به من این طوری فکر می کردی؟ حاضر دنیا روی سرم خراب شود اما فکر تو عوض شود. من پدرم پدر.
    دلت می خواهد یک روز دختر خودت راجع به تو این حرف را بزند؟
    ای کاش پدر من واقعا همینطور بود که شما هستید ولی نیست نیست نیست.اگه اینجور بود که همون بعد از اتفاق میرفتم بهش میگفتم.تازه من با چه رویی برم بهش بگم اصلا نمیتونم اصلا نمیخوام بابام بفهمه میدونم خلاصه میفهمه حداقلش میخوام از زبون من نفهمه

  16. #70
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 15 آذر 92 [ 23:08]
    تاریخ عضویت
    1392-6-22
    نوشته ها
    257
    امتیاز
    1,102
    سطح
    18
    Points: 1,102, Level: 18
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points
    تشکرها
    136

    تشکرشده 293 در 136 پست

    Rep Power
    38
    Array
    بهتره به جای اینکه فکر پدرتون باشید به فکر خودت و زندگی‌ات باشی!

    شما قربانی هستید نه مجرم! اون آشغال باید بترسه و نگران باشه نه تو!

    هر روز که بگذره به ضرر شماست چون به تعداد روزهایی که پنهان‌کاری کردید اضافه میشه!

    معلوم نیست اون آشغال کی و کجا دوباره پیدایش بشه! همین امروز اقدام کن!

    توصیه "majid_k" هم خیلی خوبه

    برو کلانتری فقط از مشاور زن کلانتری مشاوره بگیر
    لازم نیست اسم و فامیل‌ات را بگویی فقط مشاوره بگیر!

    میدونم سخته اما تو میتونی! وقتی این تاپیک را زدی یعنی دیگه نمیخواهی این وضعیت را تحمل کنی!
    به خدا توکل کن و از او کمک بخواه
    زیارت عاشورا و زیارت‌ امام رضا را هم بخوان

  17. 3 کاربر از پست مفید ehsan_hamdardi تشکرکرده اند .

    del (پنجشنبه 18 مهر 92), hamta-tanha (پنجشنبه 18 مهر 92), مهرااد (پنجشنبه 18 مهر 92)


 
صفحه 7 از 15 نخستنخست 123456789101112131415 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 00:43
  2. معرفی ودانلودكتب روانشناسی کاربردی درحوزه تغییرات فردی،خودشناسی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 دی 89, 14:43
  3. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 31 فروردین 87, 09:08
  4. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 بهمن 86, 15:25

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.