سلام ساحل جان
خوبی دوستم؟ یه 4-5 روز بعد از این پست خودش ایمیل داد. منم جوابشو ندادم. زنگ زد جواب ندادم. چون نمی خواستم اصلاً ببینمش یا باهاش روبرو بشم. اینجا آقای مدیر گفت برو زوانپزشک یا مشاوره حضوری. رفتم پیش یه استاد دانشگاه اون گفت باید ببینیش و باهاش مواجه بشی. گفتم می خوام ازش جدا بشم. گفت بهش علاقه داری گفتم بله. اونم گفت 6 ماه به همدیگه فرصت بدید تا این احساسات خدشه دار شده تون فروکش کنه بعد اگر خواستید تصمیم به جدایی بگیرید. در حال حاضر تصمیم گرفتیم 3 ماه کاملاً جدا از هم باشیم بدون تماس تا ببینیم آخرش چی میشه. مشاور گفته باید اونم بره پیشش تا یه چیزایی را بهش بگه. همین
تو خوبی؟
- - - Updated - - -
ساحل جان اگر بخوام صادق باشم با خودم الان به خاطر ترک ارتباطم با ایشون احساس راحتی و آرامش عمیقی دارم. درست احساس کسی را دارم که یه کفش تنگ یا پاشنه بلند و خسته کننده اما زیبا را از پاش در آورده و پرتش کرده گوشه اتاق و داره آرامشی که به پاهای خسته اش هجوم آورده را با نهایت سپاسگزاری از خدا احساس می کنه.
من انتخابم اشتباه بوده... دارم سعی می کنم انکارش نکنم... و رنج این اشتباهی که کردم توی زندگیمو بکشم و مسئولیتشو بر عهده بگیرم و بر احساسم غلبه کنم و ترکش کنم. هزار سال هم بگذره ساحل جان من نمی تونم یک آدمی که اعتقاد نداره زندگی خانوادگی ارزش هست و اهمیت داره را مجبور کنم که این را دوست داشته باشه و براش وقت بگذاره.
- - - Updated - - -
ساحل جان اگر بخوام صادق باشم با خودم الان به خاطر ترک ارتباطم با ایشون احساس راحتی و آرامش عمیقی دارم. درست احساس کسی را دارم که یه کفش تنگ یا پاشنه بلند و خسته کننده اما زیبا را از پاش در آورده و پرتش کرده گوشه اتاق و داره آرامشی که به پاهای خسته اش هجوم آورده را با نهایت سپاسگزاری از خدا احساس می کنه.
من انتخابم اشتباه بوده... دارم سعی می کنم انکارش نکنم... و رنج این اشتباهی که کردم توی زندگیمو بکشم و مسئولیتشو بر عهده بگیرم و بر احساسم غلبه کنم و ترکش کنم. هزار سال هم بگذره ساحل جان من نمی تونم یک آدمی که اعتقاد نداره زندگی خانوادگی ارزش هست و اهمیت داره را مجبور کنم که این را دوست داشته باشه و براش وقت بگذاره.








علاقه مندی ها (Bookmarks)