به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    ببخشید عزیزان همدردی
    دیروز اصلا اعصاب نداشتم.
    واقعا من هیچوقت چنین کاری رو نمیکنم.
    ولی واقعیتش اینه که گاهی از خدا دلم میگیره. نمیدونم اون خیلی میخواد من رو امتحان کنه یا من خیلی لوس و بی صبر هستم.
    یه مشکل دیگه هم دارم.نمیدونم انگار یه جور کمالگرایی شدید و شاید یک جور تفکر همه یا هیچ نسبت به عشق دارم. همش فکر میکنم باید خیلی پاک و خدایی باشه. با اینکه نیازهای طبیعی رو هم حس میکنم ولی همش نگرانی دارم که این نیاز حرمت عشق رو میاره پایین. وقتی هم میبینم خب واقعا این نیازها هستن همش حس میکنم یه آدم کثیفم که اصلا با یک هرزه فرقی ندارم.

    واقعا عشق چیه؟ خب اگه خدایی نباشه و هدف هر دو طرف نزدیکتر شدن به خدا نباشه، تبدیل به چی میشه غیر از پاسخگویی به غرایز؟ مزخرف و کثیف نمیشه؟
    اصلا حتی خود زندگی مشترک. واقعا اگه برای همون هدف نزدیک شدن به خدا نباشه، چی داره که ارزشمند باشه؟ همش دردسر و هزار جور بدبختی.

    بعدش وقتی هم هی همه به من میگن کمالگرا هستی و فکرت اشتباهه اعصابم میریزه به هم و میگم پس یه باره بگید برو هرزه باش. خودم هم یهویی قاتی میکنم و میگم اصلا منم میرم بد میشم که دیگه فکرم اشتباه نباشه.

    کلا قاتی میکنم.تا گناه یا اشتباهی میکنم فکر میکنم دیگه تموم شد و نابود شدم و دیگه آدم کثیفی شدم و هیچ کی تو دنیا بدتر از من نیست و دیگه از درگاه خدا رانده شدم و....
    بعدشم باز قاتی میکنم. خودمم نمیفهمم چم میشه

  2. 2 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    میشل (چهارشنبه 17 مهر 92), دختر مهربون (چهارشنبه 17 مهر 92)

  3. #2
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط pooh نمایش پست ها
    ببخشید عزیزان همدردی
    دیروز اصلا اعصاب نداشتم.
    واقعا من هیچوقت چنین کاری رو نمیکنم.
    ولی واقعیتش اینه که گاهی از خدا دلم میگیره. نمیدونم اون خیلی میخواد من رو امتحان کنه یا من خیلی لوس و بی صبر هستم.



    عزیز جان دقت کردی به جملات خودت در همین تاپیک ؟

    آره گلم عنوان از همین جا دراومده ......

    گاهی ما مدیران ناچار میشیم از میان خود نوشته های فرد بگردیم و جمله ای از جملاتش را برای عنوان مناسب انتخاب کنیم و چون این کار وقت میخواد و زمان می بره برای همین اغلب از اعضاء می خواهیم عنوانی را خودشون در پست بعدیشون ارسال کنند یا گزارش کنند ... من دیدم خودت گفتی نمیدونم چه عنوانی بزارمک ، رفتم سراغ جملاتت .....





  4. 3 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    del (یکشنبه 05 آبان 92), Pooh (یکشنبه 05 آبان 92), شیدا. (یکشنبه 05 آبان 92)

  5. #3
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    حالا فرشته ی مهربان، من این همه جمله در این تاپیک نوشته ام. حالا همین یکی که گفتم من لوس هستم؟اونم توی عنوان تاپیک؟؟

    شوخی کردم.
    ممنون.

    - - - Updated - - -

    آآآآآآآآآآآآخخخخخخخخخخ جون
    من الان متوجه شدم. شدم عضو همراه

  6. 2 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    majid_k (یکشنبه 05 آبان 92), شیدا. (یکشنبه 05 آبان 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با درخواستهای نابجای عروس چه کنیم؟
    توسط هلیاجون در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 12 تیر 94, 11:20
  2. من دیگه خسته شدم دیگه نمیخام عروس خوبه باشم دیگه نمیخام زن خوب باشم...
    توسط etemade shekaste در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 دی 91, 13:38
  3. کابوس و خستگی های تشدید شده من!
    توسط آویژه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 17 تیر 91, 11:12
  4. خانواده خواستگارم دنبال عروس خوشگلتر ازمن میگردن،چیکارکنم؟
    توسط mahtaab در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 مرداد 90, 23:52
  5. نبرد رستم وویروس
    توسط tina_asheghetanha در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 تیر 87, 17:58

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.