
نوشته اصلی توسط
مدیرهمدردی
با سلام و احترام
چه اصراری هست، لقمه را از پشت سرتون ببرید و بگذارید توی دهانتون.
وقتی دختری را مناسب خواستگاری می بینید و تمایل به شناخت بیشتر او جهت ازدواج دارید ، رسمی اقدام کنید تا با کانال ارتباطی ایجاد شده توسط خانواده ها کار پیش برود. و برای شما بستری برای شناخت دقیق او پیش می آید.
طبیعی هست، sms کارکرد ازدواج و خواستگاری ندارد.
وقتی شما عسلی را در یه آفتابه میریزید، معلوم هست کسی تمایل به خوردن آن ندارد.
ازدواج به این مهمی ، خواستگاری به این مهمی، با پیامک؟!!
معمولا کاربرد پیامک بین دختر و پسرانی که اقدام می کنند، برای سرکار گذاشتن و هر گونه ارتباطی به جز خواستگاری کاربرد دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علاقه مندی ها (Bookmarks)