به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13

موضوع: هیچ!

  1. #11
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array
    مرسی بچه ها.واقعا مرسی
    نمیدونید چقد ناراحتم.چقد غصه میخورم.چقد حرص میخورم.اصن میدونم مشکلاتم نسخه ای که اینجا بشه نوشت نداره.

    زندگی عادی و روتینمو دارم خدا رو شکر.اما از کجاش بگم؟

    کارم آینده ای نداره.نمیدونم برنامه آیندمم چیه.هرکار میخوام کنم با یه دو دو تا چهارتا میبینم نمیشه.منم تو موقعیتی نیستم یه کاریو شروع کنم بعد یه مدت ببینم غلطه دور بزنم برگردم.

    ازدواج.باور کنید ته دلم علاقه ای به ازدواج ندارم.اصلا من از کجای مجردیم لذت بردم که برم سراغ متاهلی.دلم هزارتا برنامه داشت که نشد یا نذاشتن بشون برسم.اصن زورم میاد مجبورم میکنن به ازدواج فکر کنم.حالا هم که داداشم میخواد عروسی کنه فرس رو گذاشتن رو من.اخه مگه شوهر چه گلی به سرم میخواد بزنه.حالا کو تا من مرد دلخواهمو پیدا کنم.پیدا نکردمم نکردم.مگه خودم چیم کمه؟فقط یه ذره بدشانس بودم.

    انقد فشار رومهههههه.

    با این سن واسه هرچی باید براشون توضیح بدم.البته من توضیح نمیدم و سرم به کار خودمه اما بلاخره دماغشونو تو زندگیم میکنن.

    بخدا من همچین زندگی رو نمیخوام.انقدراکد.ناشکری نمیکنم ولی دلم میخواس انقد آزاد بودم که خودم راهمو تعیین کنم بدون هیچ فشاری.

    بدم میاد به تفاوتهای هم احترام نمیذاریم.

    ....

    پ.ن:نمیدونم تصور اینجا از من چیه؟اما من یه دختر آرومم با هزارتافکر.

    ببخشید جواب تک به تکتونو ننوشتم.حس کردم طولانی میشه فقط یه ذره توضیح دادم تا بدونید مشکل جهانبینی و اینا ندارم.افسرده هم نمیدونم هستم یا نه.مشکلم اینه که مشکلاتی دارم که گاهی خیلی سخته و چون اینده ای نمیبینم و ایضا فشار خیلییی رومه و حس میکنم وقتی ندارم و قواعد بازی زندگی رو خیلیاشو دوس ندام هی حرص میخورم.

    - - - Updated - - -

    مرسی بچه ها.واقعا مرسی
    نمیدونید چقد ناراحتم.چقد غصه میخورم.چقد حرص میخورم.اصن میدونم مشکلاتم نسخه ای که اینجا بشه نوشت نداره.

    زندگی عادی و روتینمو دارم خدا رو شکر.اما از کجاش بگم؟

    کارم آینده ای نداره.نمیدونم برنامه آیندمم چیه.هرکار میخوام کنم با یه دو دو تا چهارتا میبینم نمیشه.منم تو موقعیتی نیستم یه کاریو شروع کنم بعد یه مدت ببینم غلطه دور بزنم برگردم.

    ازدواج.باور کنید ته دلم علاقه ای به ازدواج ندارم.اصلا من از کجای مجردیم لذت بردم که برم سراغ متاهلی.دلم هزارتا برنامه داشت که نشد یا نذاشتن بشون برسم.اصن زورم میاد مجبورم میکنن به ازدواج فکر کنم.حالا هم که داداشم میخواد عروسی کنه فرس رو گذاشتن رو من.اخه مگه شوهر چه گلی به سرم میخواد بزنه.حالا کو تا من مرد دلخواهمو پیدا کنم.پیدا نکردمم نکردم.مگه خودم چیم کمه؟فقط یه ذره بدشانس بودم.

    انقد فشار رومهههههه.

    با این سن واسه هرچی باید براشون توضیح بدم.البته من توضیح نمیدم و سرم به کار خودمه اما بلاخره دماغشونو تو زندگیم میکنن.

    بخدا من همچین زندگی رو نمیخوام.انقدراکد.ناشکری نمیکنم ولی دلم میخواس انقد آزاد بودم که خودم راهمو تعیین کنم بدون هیچ فشاری.

    بدم میاد به تفاوتهای هم احترام نمیذاریم.

    ....

    پ.ن:نمیدونم تصور اینجا از من چیه؟اما من یه دختر آرومم با هزارتافکر.

    ببخشید جواب تک به تکتونو ننوشتم.حس کردم طولانی میشه فقط یه ذره توضیح دادم تا بدونید مشکل جهانبینی و اینا ندارم.افسرده هم نمیدونم هستم یا نه.مشکلم اینه که مشکلاتی دارم که گاهی خیلی سخته و چون اینده ای نمیبینم و ایضا فشار خیلییی رومه و حس میکنم وقتی ندارم و قواعد بازی زندگی رو خیلیاشو دوس ندام هی حرص میخورم.

  2. 2 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    meinoush (سه شنبه 16 مهر 92), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 16 مهر 92)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 05 آبان 92 [ 20:29]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    81
    سطح
    1
    Points: 81, Level: 1
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered
    تشکرها
    15

    تشکرشده 6 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اگر مشکلات امروزت رو بر روی یک کاغذ بنویسی و اون رو تا کرده دور از دسترس قرار بدی چند سال بعد که به اون نوشته ها مراجعه کنی می بینی که این مشکلات چندان که امروز بزرگ نشون میدهن اهمیت نداشتن.

  4. 2 کاربر از پست مفید پلور تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 16 مهر 92), مصباح الهدی (سه شنبه 16 مهر 92)

  5. #13
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    عزیزم اگر مشکل شما آینده شغلی است که خیلی راحت حل می شود. یک ( مشاور اقتصادی ) خوب پیدا کن. عزیزم الان مشاوره اقتصادی خیلی دارد رو می آید و مفید هم هست. حتی می توانی زنگ بزنی رادیو اقتصاد و آدرس مشاوران اقتصادی را بگیری. من که خیلی لذت می بردم از این برنامه. یک مثال برایت می زنم : خانمی کارگر بود که می خواست پس انداز کند اما حقوقش آنقدر کم بود که به پس انداز نمی رسید. بعدش هم دیگر نمی توانست بعد از اتمام شیفت کاری خانه اش را رها کند و سراغ شغل دوم برود. او پیش یک مشاور اقتصادی رفت. مشاور مقداری با او صحبت کرد و فهمید که چه گنجی دارد و خودش بی خبر است. خانم مذکور در کودکی کنار مادربزرگ قالی بافی را آموخته بود. بنابراین به پیشنهاد مشاور یک دارقالی برپا کرد و بعد از کار قالی می بافت در خانه. بچه ها هم کم کم یاد گرفتند و همراهش شدند. وقتی قالی تمام شد به اندازه حقوق دو سالش توانست پس انداز فراهم کند.

    یک پیشنهادی هم دارم. رباعیات جناب خیام خیلی برای شما خوب است. البته اصلا آن طور که می گویند دنیا گرا نیست. بلکه اشعارش واقعا در مذمت دنیاگرایی و غصه خوردن برای امور دنیا است. در چندین رباعی اش حرف های عمیقی مطرح می کند و از خواننده می خواهد به ورای بازی های دنیا نگاه کند. حتما بخوان. فلسفه عمیقی دارد.

    - - - Updated - - -

    - - - Updated - - -

    راستی شما عقاید فمینیستی دارید یا از مردها نفرت دارید ؟


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.