شما از قرار معلوم دوس داري به اسم شوهرت كني منتها روت نميشه به پدرت بگي
واقعا با اين قضيه كنار اومدي و چطور كنار اومدي ؟
چطور روش شده گفته نصف خونه برا منه ؟
شما تو فرهنگي هستين كه خونه به نام داماد مي كنين
خواهر شوهرات تا حالا
بهت متلك نگفتن ؟
تشکرشده 378 در 207 پست
شما از قرار معلوم دوس داري به اسم شوهرت كني منتها روت نميشه به پدرت بگي
واقعا با اين قضيه كنار اومدي و چطور كنار اومدي ؟
چطور روش شده گفته نصف خونه برا منه ؟
شما تو فرهنگي هستين كه خونه به نام داماد مي كنين
خواهر شوهرات تا حالا
بهت متلك نگفتن ؟
تشکرشده 190 در 74 پست
نمی دونم واقعا چی بگم !!!
واقعا همه اینجا فکر کنم اعصابشون از این ضعیف بودن شما به هم ریخته! یعنی چی این کار؟؟؟؟ شوهرتون چه حقی داره اصلا در این مورد با شما بحث کنه !! همین که خونه ی پدر شما داره زندگی می کنه و اجاره نمیده باید از شما و خانوادتون همیشه تشکر کنه حالا میگه خونه رو به نامم نکنی دور خانوادتو خط بکش !!!!!!!!!!!!
من دوستم پدرش براشون خونه خریده و دامادش هر ماه کرایه میده به پدر دوست من !
واقعا مردی که الان اینطوری صحبت میکنه , مطمئن باش که وقتی خونه رو به نامش کردین , بعد یه مدتی هم میگه حالا بفروشیم خونه رو بعد هم میگه حالا برو از زندگیم ! اونوقت شما بشین حرص بخور و احساس حماقت کن !
وقتی اومدین اینجا و راهنمایی میخواید حداقل حرف اعضا رو گوش کنید ! خیلی قاطع و محکم بگید خونه واسه من و تو نیست که در موردش صحبت کنیم ! مال پدرمه و تو این مدت به فکر باش که پولاتو جمع کنی یه خونه رهن کنی تا خونه ی پدرمو بهش برگردونیم چون بعد اینکه ما از لحاظ مالی وضعمون خوب شد پدرم میخواد کریه بده این خونه رو ! و تمام !
تشکرشده 793 در 374 پست
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)