آقای پلور سلام
این دختر خانوم که خیلی کار شما رو راحت کردن , خودشون پیشنهاد دادن که ایمیل هم دیگرو داشته باشید , خودشون پیشنهاد دوستی تو فیس بوک رو به شما دادن , و مطمئنا از شما خوششون اومده و منتظر هستن که شما دوباره موضوع ازدواج رو مطرح کنید !
خب تو فیس بوک یا ایمیل یا اس ام اس براشون پیام بزارید که هنوز مشتاق ازدواج باهاشون هستید و اگه نظر مادرشون تغییر کرد به شما اطلاع بدن که برید خواستگاری .
رو راست حرفتونو بزنید .








علاقه مندی ها (Bookmarks)