واقعا خوشحالم وازاعماق وجودم براتون آرزوی خوشبختی دارم
به این فکر نکنین که بعد چه اتفاقی خواهد افتاد؟
به این فکر کن که چه روزهای خوبی را باید با هم دیگه سپری کنین
ان شالله که مشکل تمام دوستان به خوبی حل شود
موفق باشی
تشکرشده 22 در 16 پست
واقعا خوشحالم وازاعماق وجودم براتون آرزوی خوشبختی دارم
به این فکر نکنین که بعد چه اتفاقی خواهد افتاد؟
به این فکر کن که چه روزهای خوبی را باید با هم دیگه سپری کنین
ان شالله که مشکل تمام دوستان به خوبی حل شود
موفق باشی
somi (دوشنبه 25 شهریور 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)