
نوشته اصلی توسط
اشین
اینکار رو نکنی یه اشتباه بزرگه،یعنی چی چه فرقی میکنه خونه بنامش بشه در هر صورت اون که پولی بابتش پرداخت نکرده اون میخواد با این کار دیگه منتی سرش نباشه چه معنی داره این حرف بزنه!!!تو اصلا باهاش درگیر نشو با سیاست رفتار کن فقط بگو من روم نمی شه از بابام اینو بخوام اون خودش حاضر میشه طبقه بالای خونه باباشو به نام تو کنه که این توقع از تو داره من خودم اول زندگی تنم داغ بود هر چی طلا ی درست و حسابی داشتم فروختم دادم بهش حالا چی نه قدر دانه نه چیزی تازه فکر میکنه وظیفم بوده مرد باید سختی بکشه تا قدر زندگی رو بدونه وگرنه بد عادت میشه بازم میگم تو اصلا باهاش درگیر نشو راحت بگو روم نمی شه
علاقه مندی ها (Bookmarks)