خیلی ممنون دوستان
با خودش که هزاران بار صحبت کردم و اطمینان داده که اجازه دخالت رو نه به کسی تاحالا داده و ازین به بعد میده
من هم به خانوادم گفتم که نمیخوام با خانوادش زندگی کنم ولی میگن که از بعد عقد پدر و مادر دختره رو باید مثل پدر مادر خودم بدونم و ....
یکی دیگه از مشکلاتم اینه که خانوادم زیاد راضی نیستن و فقط بخاطر من دارن کنار میان و این من رو خیلی اذیت میکنه و بعضی وقتها عذاب وجدان میگیرم
بنظرتون چیکار میشه کرد؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)