به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 31
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 30 شهریور 98 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1390-10-26
    نوشته ها
    711
    امتیاز
    11,022
    سطح
    69
    Points: 11,022, Level: 69
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 228
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,196

    تشکرشده 1,600 در 571 پست

    Rep Power
    106
    Array
    دوره های Php رو یاد بگیرید اگه کلاس خوبی تو شهرستان شما نیست ، چون تا حرفه ایی شدنش تو نت هست
    زبان انگلیسی هم اولیت قرار بدید

  2. کاربر روبرو از پست مفید داود.ت تشکرکرده است .

    mahsa63 (شنبه 13 مهر 92)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 18 اردیبهشت 94 [ 01:55]
    تاریخ عضویت
    1391-12-29
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    2,094
    سطح
    27
    Points: 2,094, Level: 27
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    86

    تشکرشده 73 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط heaven65 نمایش پست ها
    عزیزم مرسی از راهنماییت .یعنی من از صفر شروع کنم به یادگیری این 2 تا زبان ؟دیگه چی نیاز هست ؟به نظرتون کلاس زبان رفتن خوبه؟در مورد کارهای گرافیکی نظرتون چیه ؟نرم افزار خاصی رو می شناسید که درامد زا باشه؟مرسی اگه کمکم کنید.
    sql که پایگاه داده است و خود شما بهتر میدونی به درد همه جا میخوره.c# هم که پایه c++ را بدونی خیلی راحت هست که ادامش بدی.کلاس زبان شخصی هست هیچ وقت ضرر نداره.
    گرافیکی از اسمش معلومه واسه طراحی هست.شما مهندسی باید مهندسی کنی.
    هر چی تو کامپیوتر رو خوب ادامه بدی درامدزاست.sharepoint و oracel هم خوبه ولی تا پایه رو که هموناست و گفتم یاد نگیری اینا به درد نمیخوره.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط heaven65 نمایش پست ها
    عزیزم مرسی از راهنماییت .یعنی من از صفر شروع کنم به یادگیری این 2 تا زبان ؟دیگه چی نیاز هست ؟به نظرتون کلاس زبان رفتن خوبه؟در مورد کارهای گرافیکی نظرتون چیه ؟نرم افزار خاصی رو می شناسید که درامد زا باشه؟مرسی اگه کمکم کنید.
    sql که پایگاه داده است و خود شما بهتر میدونی به درد همه جا میخوره.c# هم که پایه c++ را بدونی خیلی راحت هست که ادامش بدی.کلاس زبان شخصی هست هیچ وقت ضرر نداره.
    گرافیکی از اسمش معلومه واسه طراحی هست.شما مهندسی باید مهندسی کنی.
    هر چی تو کامپیوتر رو خوب ادامه بدی درامدزاست.sharepoint و oracel هم خوبه ولی تا پایه رو که هموناست و گفتم یاد نگیری اینا به درد نمیخوره.

    - - - Updated - - -

    لبته به پیشنهاد دوستمون php هم خوب هست.
    ولی کامپیوتر واقعا رشته خوبی هست اشکال از ما هست دوره تحصیل هیچ وقت پروژه هامون رو خودمون انجام ندادیم.وگرنه کامپیوتر اصلا بیکار نباید داشته باشه.
    ما خودمون کار نکردیم.
    تو آمریکا نرخ بیکاریش صفر هست.خانومی تو هر هرچی احساس میکنی قوی تر هست و ادامه بدی حتما موفق میشی.
    شبکه خوب هست.ولی خیلی باید هزینه کنی و همیشه باید در تلاش باشی.

  4. #13
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 بهمن 95 [ 05:25]
    تاریخ عضویت
    1392-2-15
    نوشته ها
    229
    امتیاز
    4,356
    سطح
    42
    Points: 4,356, Level: 42
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    321

    تشکرشده 247 در 117 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    36
    Array
    [QUOTE=samanft;298874]سلام دوس عزیز،در عین حال که این رشته بیخوده و توی دانشگاه هیچی بهت یاد نمیدن اما اگر خودت زرنگ باشی میتونه تبدیل به بهترین رشته بشه که همه منتت هم میکشن برا کار،اینو گفتم تا شما فوق لیسانستونو کنار بذارید که مدرک دانشگاه برای این رشته از 100 من خیلی بهش نمره بدم 1 هم نمیدم،اما در مورد یاد گرفتن،اول ببینید به چی علاقه دارید،همینجور تا یکی گفت برنامه نویسی سریع سمتش نرید،اصلا شاید شما استعداد برنامه نویسیتون خوب نباشه و به طور مثال شبکه بهتر نتیجه میگیرید،پس اول اینو مشخص کنید تا براتون کامل توضیح بدم چیکار کنید،ضمنا توقع نداشته باشید با یک کلاس رفتن و مطالعه دو تا کتاب همه چی تمومه،خودتون هم باید تلاش کنید ،و به عنوان مهمترین نکته توی این رشته باید بگم فقط باید بخونید بخونید وبخونید..........................فقط بخونید(چون تمومی نداره) اول علاقه مندیتونو بگید تا نسبت به علاقتون اگر تونستم بیشتر نسبت به فیلد کاریتون راهنماییتون کنم

    - - - Updated -
    سلام دوست عزیز ممنونم که به من توجه دارید .ازم خواستید علاقه ام رو مشخص کنم .امیدوارم ازم ناامید نشید اما من حتی قدرت تصمیم گیری تو این رابطه هم ندارم .مسلما به کارهای گرافیکی علاقه بیشتری دارم اما در مورد شبکه و برنامه نویسی اطلاعاتم در حد همون چند واحدیه که توی دانشگاه پاس کردم که البته همیشه توی درس شبکه قوی تر بودم اما کار عملی کجا و درس تئوری کجا.می دونم که زمین تا اسمون با هم فرق دارن.اگه منو در این مورد بیشتر راهنمایی کنید ممنون می شم. بازم مرسی از توجهتون

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط nana0cute نمایش پست ها
    منم لیسانس کامپیوتر دارم و دارم واسه فوق میخونم
    یه استاد کامپیوتر داشتم همیشه می گفت دوره های شبکه برید تخصص خودش شبکه بود منم می خوام دوره هاش رو برم
    دوره های سیسکو دوره های خوبین کار هم براش هست سی شارپ و sql هم که دوستمون گفت واقعا خوبن جدیدا هرجا آگهی استخدامی می بینم یه فرد مسلط به سی شارپ رو می خوان و پایگاه داده که اکثرا sql هست خیلی کم هم اوراکل می خوان
    شما با مدرک فوق لیسانس راحت می تونید توی دانشگاههای جنوب کار پیدا کنید البته اگه حوصله رفتن به مناطق محروم رو داشته باشید چون اونجاها استاد کامپیوتر کم پیدا میشه تازه پول پرواز و جا و مکانتون رو هم میدن که راحت برید و برگردید
    ممنون از راهنماییت .من چون متاهل هستم امکان رفتن به مناطق جنوب رو هم ندارم .توی شهرستان خودمون هم کار نیست.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط kamr نمایش پست ها
    سلام عزیز به نظرم فقط خوندن درسها به صورت تئوری درسته لازمه ولی اصلا کافی نیست. به نظرم اول سعی کن یه کاری حالا زیاد درآمد زا هم نباشه اشکال نداره برای کسب تجربه پیدا کنی. چون هیچ کتاب و درس و کلاسی جای تجربه و کار عملی رو نمیده و بعد اینکه وارد بازار کار شدی خود به خود نیازهات هم معلوم میشه و کم کم مسیرتو پیدا میکنی. راستی یه کلاسهایی هست به اسم دوره مربیگری تو فنی و حرفه ای میتونی ازشئن استفاده کنی و از کار و تدریس از آموزشگاهها شروع کنی. منم همین مراحل رو رفتم. یه چیز دیگه میتونی به برخی آموزشگاهها هم مراجعه کنی و شروع به نوشتن پایان نامه کنی. درآمد خوبی هم داره.
    عزیزم من چطوری باید کارت مربیگری رو بگیرم ؟ایا توی همه مراکز فنی حرفه ای این کلاسا هست ؟مراحل ابتداییش رو اگه میشه توضیح بدید.بازم ممنون

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط داود.ت نمایش پست ها
    دوره های Php رو یاد بگیرید اگه کلاس خوبی تو شهرستان شما نیست ، چون تا حرفه ایی شدنش تو نت هست
    زبان انگلیسی هم اولیت قرار بدید
    اقای داود ممنون از پیشنهادتون میشه یکم بیشتر راجع به این شاخه توضیح بدید؟

  5. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 خرداد 94 [ 15:09]
    تاریخ عضویت
    1392-5-05
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    2,138
    سطح
    27
    Points: 2,138, Level: 27
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    145

    تشکرشده 307 در 119 پست

    Rep Power
    27
    Array
    نگاه کن من خودم کامپیوتریم و اتفاقا برای شرکتم نیرو هم جذب میکنم
    من تو مصاحبه ها نگاه نمی کنم طرف مدرکش چیه به سابقش نگاه می کنم
    البته سابقه به معنای سابقه کار حرفه ای لزوما نه
    مثلا پروژه های دانشجویی که کرده کسی که یه برنامه ساده هم تو درس برنامه نویسی ننوشته باشه صد در صد رده حتی اگه دکتری داشته باشه حتی اگه صدتا کلاس اموزشی رفته باشه
    ولی اگه مثلا یه بازی شطرنجم نوشته باشه بهش فرصت میدم تا خودشو نشون بده
    کامپیوتر رشته واقعا خوبیه ولی باید خودت یاد بگیری و دانشگاه هیچی بهت یاد نمیده
    ما تو شرکتمون فوق دیپلم داشتیم که از ارشد دارش بیشتر حقوق میگرفت
    البته اینا که گفتم تو شرکت های خصوصی بیشتر معنا داره تا دولتی

  6. #15
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 بهمن 95 [ 05:25]
    تاریخ عضویت
    1392-2-15
    نوشته ها
    229
    امتیاز
    4,356
    سطح
    42
    Points: 4,356, Level: 42
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    321

    تشکرشده 247 در 117 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    36
    Array
    سلام .منظور شما اینه که در نهایت من باید یه زبان برنامه نویسی خوب یاد بگیرم . اما بقیه چیزها رو چطوری و از چه راهی یاد بگیرم وتجربه کسب کنم؟شما توی شرکتتون بیشتر به چه تخصصهایی نیاز دارید؟وقتی من حتی نمی دونم کجا باید برم برای کسب تجربه چطوری می تونم سابقه کار ارائه بدم ؟در ضمن توی شهر ما واقعا امکانات نیست .لطفا منو راهنمایی کنید.بازم ممنون

  7. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 خرداد 94 [ 15:09]
    تاریخ عضویت
    1392-5-05
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    2,138
    سطح
    27
    Points: 2,138, Level: 27
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    145

    تشکرشده 307 در 119 پست

    Rep Power
    27
    Array
    این که چی یاد بگیری بستگی به استعداد و علاقت داره
    اگه فکر میکنی به برنامه نویسی علاقه داری این کار رو بکن
    اگه فکر میکنی به سخت افزارس علاقه مندتری برو سراغ اون
    اگه فکر میکنی به گرافیکش علاقه مندی برو سراغ نرم افزاهای گرافیکی
    به نظر من تو همه قسمت های کامپیوتر کار هست و اگه یه کامپیوتری بیکاره مقصر خودشه
    کلاس رفتن فقط میتونه استارت برات باشه و تا خودت نزنی او دنده ماشینت راه نمی افته
    گفتم که سابقه حرفه ای لزوما نیاز نیست بشین برای دل خودت تو زمینه کاری که انتخاب میکنی پروژه تعریف کن و انجام بده
    من تو ترم اول دانشگاه برای درس برنامه نویسی تصمیم گرفتم بازی شطرنج رو بنویسم و با اینکه خیلی سخت بود اخر ترم یه بازی دو بعدی شطرنج نوشتم و این شد که برنامه نویسی یاد گرفتم و بعد شروع به کار حرفه ای کردم و الان مدیر پروژه هستم و خودم برای پروژه هام استخدام می کنم

  8. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 شهریور 02 [ 15:46]
    تاریخ عضویت
    1391-3-28
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    206
    امتیاز
    10,451
    سطح
    68
    Points: 10,451, Level: 68
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 399
    Overall activity: 37.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    340

    تشکرشده 500 در 154 پست

    Rep Power
    40
    Array
    سلام خانم heaven65
    یکی از راه های کم خرج یادگیری مهارت های کامپیوتری استفاده از فیلم های آموزشی من بهتون فیلم های آموزشی شرکت لیندا رو توصیه می کنم این شرکت برای تمامی جنبه های کامپیوتر فیلم تولید کرده با مشاهده این فیلم ها هم زبانتون تقویت میشه هم به صورت تصویری مهارت رو یاد میگیرید در ضمن فایل تمرین هم داره این فیلمها، من خودم به شخصه وقتی فتوشاپ یاد می گرفتم مثلا اگه موضوع درس افزایش جزییات تصاویر تاریک بود می رفتم فکر می کردم و یه پروژه از زندگی روزمرم براش طراحی می کردم مثلا می رفتم از پارکینگمون (تاریکه) عکس می نداختم و ویرایشش می کردم
    حتما متد تیم فریس برای یادگیری مهارت ها رو مطالعه کنید، اسمشونو تو یوتیوب یا گوگل بسرچید به انگلیسی Tim Ferris
    خلاق باشید من بعضی اوقات تو ذهنم طرح ساخت یه برنامه خاص رو میدادم بعد چون تو بعضی جنبه ها اطلاعاتم کم بود احساس نیازم باعث میشد بهتر یاد بگیرم مفاهیم مورد نیازم رو
    شبکه خیلی خوبه ولی به نظر من شما که تو یه شهر کوچیکید مهارتهایی رو یاد بگیرید که از تو خونه بشه انجامش داد مثلا سایت طراحی کنید، SEO یادبگیرید و...
    اگه میخاین نرم افزار گرافیکی یاد بگیرید مثلا فتوشاپ رو، مهارت های مربوط بهش مثل عکاسی رو هم یاد بگیرید چون باعث میشه هم بهتر یاد بگیرید و هم بهتر بتونید برای خودتون اشتغال زایی کنید
    از یه نفر که وارد بخاین که مهارتهاش رو عملی بهتون یاد بده در ازای پول یا مبادله اطلاعات مثلا شما هم مهارتهاتون رو به اون انتقال بدین
    هرگز از این سایت غافل نشین که منبع فوق العاده برای یادگیریه
    WWW.youtube.com
    در آخر فراموش نکنید بهترین روش یادگیری هر مطلبی خلق خلاق چیزی به وسیله اون مطالبه


  9. #18
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 بهمن 95 [ 05:25]
    تاریخ عضویت
    1392-2-15
    نوشته ها
    229
    امتیاز
    4,356
    سطح
    42
    Points: 4,356, Level: 42
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    321

    تشکرشده 247 در 117 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    36
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Naashena نمایش پست ها
    این که چی یاد بگیری بستگی به استعداد و علاقت داره
    اگه فکر میکنی به برنامه نویسی علاقه داری این کار رو بکن
    اگه فکر میکنی به سخت افزارس علاقه مندتری برو سراغ اون
    اگه فکر میکنی به گرافیکش علاقه مندی برو سراغ نرم افزاهای گرافیکی
    به نظر من تو همه قسمت های کامپیوتر کار هست و اگه یه کامپیوتری بیکاره مقصر خودشه
    کلاس رفتن فقط میتونه استارت برات باشه و تا خودت نزنی او دنده ماشینت راه نمی افته
    گفتم که سابقه حرفه ای لزوما نیاز نیست بشین برای دل خودت تو زمینه کاری که انتخاب میکنی پروژه تعریف کن و انجام بده
    من تو ترم اول دانشگاه برای درس برنامه نویسی تصمیم گرفتم بازی شطرنج رو بنویسم و با اینکه خیلی سخت بود اخر ترم یه بازی دو بعدی شطرنج نوشتم و این شد که برنامه نویسی یاد گرفتم و بعد شروع به کار حرفه ای کردم و الان مدیر پروژه هستم و خودم برای پروژه هام استخدام می کنم
    مرسی اقای اشنا من سخت افزار اصلا بلد نیستم و استعدادی توش ندارم .اما برنامه نویسی رو خیلی دوست دارم یاد بگیرم .هر چند سخته اما همه چیز به همین شکله.میشه به من بگید چه زبانی از برنامه نویسی رو کار می کنید ؟منم می تونم همین رو ادامه بدم؟فکر می کنید چه قدر زمان می بره من هنوز پایان نامه ام رو دفاع نکردم .خوشحالم که شما منو راهنمایی می کنید .لطفا تنهام نذارید.این مسئله تمام زندگی منو تحت شعاع قرار داده.احساس بیهودگی منو بهم ریخته .بازم ممنون

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط باران13 نمایش پست ها
    سلام خانم heaven65
    یکی از راه های کم خرج یادگیری مهارت های کامپیوتری استفاده از فیلم های آموزشی من بهتون فیلم های آموزشی شرکت لیندا رو توصیه می کنم این شرکت برای تمامی جنبه های کامپیوتر فیلم تولید کرده با مشاهده این فیلم ها هم زبانتون تقویت میشه هم به صورت تصویری مهارت رو یاد میگیرید در ضمن فایل تمرین هم داره این فیلمها، من خودم به شخصه وقتی فتوشاپ یاد می گرفتم مثلا اگه موضوع درس افزایش جزییات تصاویر تاریک بود می رفتم فکر می کردم و یه پروژه از زندگی روزمرم براش طراحی می کردم مثلا می رفتم از پارکینگمون (تاریکه) عکس می نداختم و ویرایشش می کردم
    حتما متد تیم فریس برای یادگیری مهارت ها رو مطالعه کنید، اسمشونو تو یوتیوب یا گوگل بسرچید به انگلیسی Tim Ferris
    خلاق باشید من بعضی اوقات تو ذهنم طرح ساخت یه برنامه خاص رو میدادم بعد چون تو بعضی جنبه ها اطلاعاتم کم بود احساس نیازم باعث میشد بهتر یاد بگیرم مفاهیم مورد نیازم رو
    شبکه خیلی خوبه ولی به نظر من شما که تو یه شهر کوچیکید مهارتهایی رو یاد بگیرید که از تو خونه بشه انجامش داد مثلا سایت طراحی کنید، SEO یادبگیرید و...
    اگه میخاین نرم افزار گرافیکی یاد بگیرید مثلا فتوشاپ رو، مهارت های مربوط بهش مثل عکاسی رو هم یاد بگیرید چون باعث میشه هم بهتر یاد بگیرید و هم بهتر بتونید برای خودتون اشتغال زایی کنید
    از یه نفر که وارد بخاین که مهارتهاش رو عملی بهتون یاد بده در ازای پول یا مبادله اطلاعات مثلا شما هم مهارتهاتون رو به اون انتقال بدین
    هرگز از این سایت غافل نشین که منبع فوق العاده برای یادگیریه
    WWW.youtube.com
    در آخر فراموش نکنید بهترین روش یادگیری هر مطلبی خلق خلاق چیزی به وسیله اون مطالبه
    مرسی دوست خوبم.پیشنهادت خیلی عالی بود سعی می کنم به کار بگیرم . مرسی که تجربه ات رو در اختیار من قرار دادی خوشحال می شم بازم به تاپیکم سر بزنی.

    - - - Updated - - -

    دوستان حس می کنم اگر هدفم رو پیدا کنم و توش موفق بشم اعتماد به نفسم بالا می ره و فرصت زوم کردن روی مسائل بی اهمیت زندگی رو ندارم . به بیانی واضح تر زندگیم هدفمند میشه و فکرم باز تر.

  10. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 خرداد 94 [ 15:09]
    تاریخ عضویت
    1392-5-05
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    2,138
    سطح
    27
    Points: 2,138, Level: 27
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    145

    تشکرشده 307 در 119 پست

    Rep Power
    27
    Array
    زبان های برنامه نویسی همشون به هم شبیه هستن والبته تفاوتهایی هم دارند
    تو اگه یه زبان برنامه نویسی روز رو یاد بگیری یاد گرفتن یک زبان دیگر بیشتر از دو هفته زمان نمی بره(البته تو زبان حرفه ای نمیشی ولی میتونی کد بزنی و یواش یواش حرفه ای بشی)
    شرکت به شرکت هم نیازشون فرق میکنه و حتی یک شرکتم لزوما یک زبان کار نمی کنه مثلا تو شرکت خودمون من تا حالا با پنج شش زبان برنامه نویسی کردم
    سی پلاس پلاس زبان حرفه ای ها هست و کسی که اینو بلد نباشه نمی تونه ادعا کنه حرفه ای هست
    ولی زبانی مثل سی شارپ یادگیری و کار کردن باهاش راحتتره و بازار کارشم خوبه .من که استعداد و توانایی شما رو نمی شناسنم ولی اکه فکر می کنید در برنامه نویسی استعداد و علاقه دارید توصیه می کنم با این زبان شروع کنید
    Php و asp.net زبان های برنامه نویسی تحت وب هست که بازار اینا هم امروز خیلی خوبه و اکه علاقه دارید کار وبی کنید اینا هم برای شروع خوبه

  11. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 08 خرداد 99 [ 15:45]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    399
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 833 در 318 پست

    Rep Power
    60
    Array
    خب گفتید برنامه نویسی علاقه دارید،برای این کار سعی کنید حتما یک دوره آموزش برید که استارت رو زده باشید و بعد از اون از طریق اینترنت به تقویت و یاد گیری بیشتر برنامه نویسیتون مشغول شید،اگر تازه میخاهید شروع کنید پیشنهاد من اینه دوره سی شارپ و sql رو شروع کنید بعدش شروع به مطالعه کنید،قوانین سایت فکر کنم اجازه نمیده وگرنه من جزوات و فیلمهای خوبی دارم که براتون ارسال میکردم،در هر صورت موفق باشید.


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مشکل با خانوادم و مقایسشون با خانواده همسرم
    توسط melisazand در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 آبان 95, 11:25
  2. میگه اخلاقمون نمیسازه
    توسط saminnaz2 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 04 تیر 95, 17:12
  3. نیاز به کمک فوری...شوهرم بیکاره .فوق لیسانس قبول شده ولی نمیره
    توسط yasna1990 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: سه شنبه 29 اردیبهشت 94, 07:55
  4. نامزدم و لایکهای فیسبوکی اش و شک به وجود یک دختر دیگر؛
    توسط دکتر شیوا در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 21 بهمن 93, 13:44
  5. فوق لیسانس و بالا تر
    توسط girlkhatibi در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 آبان 87, 16:21

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.