ایشون خودشون به اینترنت دسترسی ندارن؟
شاید اطلاعات ریز تری احتیاج شد.
اگه خود دوستت بیاد و از زبون خودش بشنویم بهتره.
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
ایشون خودشون به اینترنت دسترسی ندارن؟
شاید اطلاعات ریز تری احتیاج شد.
اگه خود دوستت بیاد و از زبون خودش بشنویم بهتره.
از زندگی چه می خواهی که در خدایی ِخدا، آنرا نمیابی؟
Pooh (یکشنبه 14 مهر 92), فرشته مهربان (یکشنبه 14 مهر 92), غزل زندگي (یکشنبه 14 مهر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)