نمی دونم پس تو خارج از کشور ایران مردها و پسرا چطور زندگی میکنن با این تفاسیری که شما میگید!
خانوم مصباح این حرفای شما یکم برام خنده داره ! پسرا نگاه میکنن کمتر از یه دقیقه تحریک میشن ؟!؟! خانوم عزیز دید پسری اگه کثیف باشه اگه مشکل جنسی داشته باشه اینطور که شما میگی هستش نه یه پسر نرمال و سالم !
اگه اینطور که شما میگی بود که دیگه مردها و پسرا کلا زندگی نداشتن , چه ایران چه خارج از ایران !! کلا همگی درگیر بودن !... نه عزیز ! پسرا هم کنترل و اراده دارن , عقل دارن و غریزی عمل نمیکنن !
شمایی هم که این تاپیکو باز کردی , برید پیش یه روانپزشک که یه دارو بدن , تا میزان تستوسترون شما کاهش پیدا کنه !
- - - Updated - - -
نمی دونم پس تو خارج از کشور ایران مردها و پسرا چطور زندگی میکنن با این تفاسیری که شما میگید!
خانوم مصباح این حرفای شما یکم برام خنده داره ! پسرا نگاه میکنن کمتر از یه دقیقه تحریک میشن ؟!؟! خانوم عزیز دید پسری اگه کثیف باشه اگه مشکل جنسی داشته باشه اینطور که شما میگی هستش نه یه پسر نرمال و سالم !
اگه اینطور که شما میگی بود که دیگه مردها و پسرا کلا زندگی نداشتن , چه ایران چه خارج از ایران !! کلا همگی درگیر بودن !... نه عزیز ! پسرا هم کنترل و اراده دارن , عقل دارن و غریزی عمل نمیکنن !
شمایی هم که این تاپیکو باز کردی , برید پیش یه روانپزشک که یه دارو بدن , تا میزان تستوسترون شما کاهش پیدا کنه !








علاقه مندی ها (Bookmarks)