من و خانواده شما باید یاد بگیریم به شخصیت افراد احترام بذاریم.دلیلی برای تمسخر وجود نداره. اون شخص فرد زحمت کشیه. دخترش هم با پول حلال بزرگ کرده.
تشکرشده 1,282 در 361 پست
من و خانواده شما باید یاد بگیریم به شخصیت افراد احترام بذاریم.دلیلی برای تمسخر وجود نداره. اون شخص فرد زحمت کشیه. دخترش هم با پول حلال بزرگ کرده.
abi.bikaran (شنبه 13 مهر 92), faghat-KHODA (جمعه 12 مهر 92), sanjab (جمعه 12 مهر 92), taha_19 (جمعه 12 مهر 92), مصباح الهدی (جمعه 12 مهر 92), ترانه ی عشق (جمعه 12 مهر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)