سلام
بالاخره تصمیم ازدواج یه تصمیم نسبی هست بعد از جمع بندی معیارها
به نظر اینجا کسی نمیتونه بگه این کارو بکن یا نه...بستگی به خودت داره که چی میخوایی
ایا دختر خانوم اینقدر مورد پسندت هست که اینا رو تحمل میکنی ؟
اما واقعا بحث خانواده بسیار مهمه و نمیشه ازش گذشت چون 100 در صد تاثیراتشون رو به عینه خواهی دید بویزه اینکه تو موارد هم کفو بودن مساله فرهنگ از اهمیت ویزه
ای برخورداره.
ایا این این اختلاف فرهنگی چشم گیره؟ مثلا چیکار میکنن؟ چی باعث ناراحتیت شده؟
نمونه بیارین تا دوستان بهتر کمک کنن مساله رو بازتر بیان کنید لطفا .









علاقه مندی ها (Bookmarks)