شیدا جان ممنون از جوابت. آره عزیزم درست میگی تنها چیزی که خیلی منو دودل کرده که کارم رو رها کنم یا نه اینه که توی اجتماع هستم. در مورد خواهرم از بابت پرداخت حقوق و اینها نگرانی خاصی ندارم چون خودش خیلی حواسش به این چیزا هست و شوهر خواهرم هم در جریانه. و دیگه اینکه اگر اتفاق غیر منتظره ای نیفته خواهرم پشیمون نمیشه چون به من اعتماد داره و خیالش از این بابت راحته

دلجوی عزیز در مورد کار یه مدته که دارم سعی می کنم دنبال یه کار بهتر باشم و از این کارم مخصوصا بخاطر اینکه بیمه نیستم راضی نیستم. فقط خوبیش همونطور که بالا گفتم توی اجتماع بودنشه
در مورد پرستار هم که خونه ی ما بیاد اینطوری قضیه خیلی پیچیده تر میشه و مامانم هم نمی تونه با این قضیه کنار بیاد. خواهرم حتی حاضره کارش رو رها کنه اما بچه اش رو به پرستار نسپاره. کما اینکه اینکار رو هم کرد اما باهاش موافقت نشد.