به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 63
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 خرداد 93 [ 18:51]
    تاریخ عضویت
    1392-5-31
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    902
    سطح
    16
    Points: 902, Level: 16
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    75

    تشکرشده 139 در 73 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من فکر میکنم شما باید به مشاور مراجعه کنید.
    مشاوری که کاملا" علمی صحبت کنه

  2. کاربر روبرو از پست مفید اسکارلت تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (جمعه 12 مهر 92)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 13 آبان 97 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1392-2-03
    نوشته ها
    230
    امتیاز
    5,609
    سطح
    48
    Points: 5,609, Level: 48
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 141
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    291

    تشکرشده 315 در 142 پست

    Rep Power
    38
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط samanft نمایش پست ها
    سلام لباس قشنگ و مرتب با لباس جلف فرق میکنه دوست عزیز،لباس قشنگ با لباسسی که پوشیدن و نپوشیدنش هیچ فرقی با هم نداره و جز پیدا شدن زینت شما که بزرگترین سرمایه شما به عنوان یه زنه فرق میکنه،پس نگید ما هر جور بخواهیم لباس میپوشیم،به نظرم یه زن اگر حجب و حیا نداشته باشه هیچی نداره
    من کاملا آدم معتقدی هستم...

    منظور من لباس های جلف و بدن نما نبود ، منظورم لباس هاییه که در شان یه دختر خانومه ...

    بعدشم آدمی که انسان معتقد باشه اینو میدونه که : خداوند تو قرآن اشاره کرده مردان نگاه خود را از زنان بپوشانند.

    با این حال این خیلی غیر منطقیه که خانم ها باید سر تا پا بسته بندی شده باشند تا کسی نگاشون نکنه ، شاید تابستون باشه لباس خنک و باز پوشیده باشه ، یا کسی شالش رو باز ببنده گردنش پیدا باشه ...

    چطور ما به آقایون نگاه نمیکنیم ، بر عکس من یکی که اصلا خوشم نمیاد ظاهر یه مردو بررسی کنم

    این مشکل از خانم ها نیست ، شما ها که الان اینطوری هستید وای به روزی که اگر حجاب انتخابی بود ، حتما اون موقع خون خودتونو میریختید تا تخلیه بشید ... واقا نمیتونم درک کنم آدم چقدر میتونه..

    - - - Updated - - -

    در ضمن ، تنها فاکتوری که انسان رو از سایر موجودات تمییز میکنه " قدرت انتخاب و اراده " هست ، اصلا فرض کنید همه با وضعیت خیلی بد بیان ، شما مجبوری نگاه کنی؟

    اینطور که شما میگی غرایض بر ارادتون غلبه میکنه و ما باید همونقدر مواظب باشیم که جلو سایر موجودات وحشی مواظب هستیم ( ببخشید رک گفتم )

  4. 6 کاربر از پست مفید Elena1994 تشکرکرده اند .

    nana0cute (یکشنبه 14 مهر 92), sanjab (دوشنبه 15 مهر 92), unknown girl (جمعه 12 مهر 92), فرهنگ 27 (جمعه 12 مهر 92), فرشته اردیبهشت (شنبه 13 مهر 92), مارتا63 (یکشنبه 14 مهر 92)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 08 خرداد 99 [ 15:45]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    399
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 833 در 318 پست

    Rep Power
    60
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Elena1994 نمایش پست ها
    من کاملا آدم معتقدی هستم...

    منظور من لباس های جلف و بدن نما نبود ، منظورم لباس هاییه که در شان یه دختر خانومه ...

    بعدشم آدمی که انسان معتقد باشه اینو میدونه که : خداوند تو قرآن اشاره کرده مردان نگاه خود را از زنان بپوشانند.

    با این حال این خیلی غیر منطقیه که خانم ها باید سر تا پا بسته بندی شده باشند تا کسی نگاشون نکنه ، شاید تابستون باشه لباس خنک و باز پوشیده باشه ، یا کسی شالش رو باز ببنده گردنش پیدا باشه ...

    چطور ما به آقایون نگاه نمیکنیم ، بر عکس من یکی که اصلا خوشم نمیاد ظاهر یه مردو بررسی کنم

    این مشکل از خانم ها نیست ، شما ها که الان اینطوری هستید وای به روزی که اگر حجاب انتخابی بود ، حتما اون موقع خون خودتونو میریختید تا تخلیه بشید ... واقا نمیتونم درک کنم آدم چقدر میتونه..

    - - - Updated - - -

    در ضمن ، تنها فاکتوری که انسان رو از سایر موجودات تمییز میکنه " قدرت انتخاب و اراده " هست ، اصلا فرض کنید همه با وضعیت خیلی بد بیان ، شما مجبوری نگاه کنی؟

    اینطور که شما میگی غرایض بر ارادتون غلبه میکنه و ما باید همونقدر مواظب باشیم که جلو سایر موجودات وحشی مواظب هستیم ( ببخشید رک گفتم )
    با اینکه این همه کتابها و مقالات و...این همه نوشتن که جنس مذکر خصوصیاتش با جنس مونث فرق میکنه اما دختری ندیدم که اینو فهمیده باشه و درک کنه،چرا این همه اصرار دارید که یه پسر نباید نگاه کنه؟؟؟؟؟؟چرا کسی نمیگه که دختر باید با سر و وضع مناسب بیرون بیاد؟؟؟همش صورت مسئله رو پاک میکنیم چرا!!!کسی نمیگه یه دختر باید همه جاشو بپوشونه و حتما چادر بپوشه و.....اما خدا وکیلی خودتون نگاه کنید الان سطح جامعه رو،اکثر دخترا حجاب ندارن،نداشتن حجاب خودش بی بند و باری میاره،اما کیه که گوشکنه،چرا تو گذشته زندگیا بهتر بود؟؟؟چرا تو گذشته خیانت خیلی کمتر بود؟؟؟؟؟؟؟چرا؟چرا؟............ه مه اینا علتش بی بند و باریه که نداشتن حجاب یکی از علت هاشه

  6. 6 کاربر از پست مفید samanft تشکرکرده اند .

    Naashena (شنبه 13 مهر 92), pasta (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 13 مهر 92), کامران (یکشنبه 14 مهر 92), ترانه ی عشق (جمعه 12 مهر 92), خانوم مجرد (یکشنبه 17 آذر 92)

  7. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 02 مهر 95 [ 23:41]
    تاریخ عضویت
    1392-2-09
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    3,832
    سطح
    39
    Points: 3,832, Level: 39
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    128

    تشکرشده 312 در 128 پست

    Rep Power
    34
    Array
    [QUOTE=samanft;298734چرا تو گذشته زندگیا بهتر بود؟؟؟چرا تو گذشته خیانت خیلی کمتر بود؟؟؟؟؟؟؟چرا؟چرا؟............ه مه اینا علتش بی بند و باریه که نداشتن حجاب یکی از علت هاشه[/QUOTE]

    والا اگه منظورتون به گذشته زندگی های قشنگ مادر پدرامون هست تا جایی که میدونیم زمان جوونی اونها حجاب اختیاری بوده و خیلی خانونم ها اصلا حجاب نداشتن !!! پس فکر نکنم زیاد به این ربط داشته باشه؟ نمیدونم والا

    - - - Updated - - -

    راستی پست اولتون نوشتین که وقتی تو اربیل بودین این مشکل رو نداشتین ...راستش من تا حالا اربیل نبودم و خبر ندارم ولی مگه اونجا همه حجاب کامل دارن؟؟؟

  8. 4 کاربر از پست مفید gisooo تشکرکرده اند .

    majid_k (یکشنبه 14 مهر 92), unknown girl (جمعه 12 مهر 92), فرهنگ 27 (جمعه 12 مهر 92), فرشته اردیبهشت (شنبه 13 مهر 92)

  9. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 13 آبان 97 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1392-2-03
    نوشته ها
    230
    امتیاز
    5,609
    سطح
    48
    Points: 5,609, Level: 48
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 141
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    291

    تشکرشده 315 در 142 پست

    Rep Power
    38
    Array
    آقای محترم ، تنها ، تنها ، تنها و تنها کافیه شما نگاه نکنی ... من با دیدن صحنه تصادف و حادثه حالم بد میشه اعصابم خورد میشه ، وقتی چشمم میخوره نادیده میگیرم و سرمو برمیگردونم - شما و کسانی که این ادعا رو دارن کاری به بی بند و باری بقیه نداشته باشید هر کس مسئول زندگی خودشه ، ولی در مورد کسی که میگه اذیت میشم ، تحریک میشم و فلان تنها درمانش اینه که نگاه کنید

    من فکر میکنم ادامه این بحث فایده نداره و صلاح میدونم دیگه چیزی نگم خود دانید.

  10. کاربر روبرو از پست مفید Elena1994 تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (جمعه 12 مهر 92)

  11. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 08 خرداد 99 [ 15:45]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    399
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 833 در 318 پست

    Rep Power
    60
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Elena1994 نمایش پست ها
    آقای محترم ، تنها ، تنها ، تنها و تنها کافیه شما نگاه نکنی ... من با دیدن صحنه تصادف و حادثه حالم بد میشه اعصابم خورد میشه ، وقتی چشمم میخوره نادیده میگیرم و سرمو برمیگردونم - شما و کسانی که این ادعا رو دارن کاری به بی بند و باری بقیه نداشته باشید هر کس مسئول زندگی خودشه ، ولی در مورد کسی که میگه اذیت میشم ، تحریک میشم و فلان تنها درمانش اینه که نگاه کنید

    من فکر میکنم ادامه این بحث فایده نداره و صلاح میدونم دیگه چیزی نگم خود دانید.
    خانم محترم،من خودمو نگفتم که خطاب به من نوشتید نگاه نکنم،من حرفم حرف جنس مذکر بود نه شخص خودم،ببینم شما تصادفو نگاه نمیکین؟؟؟مگه هر چند وقت یک بار تصادف میبینید؟؟؟؟هر روز که نمبینید؟؟؟خانم محترم تصادف و بد حجابی خیلی با هم فرق دارن،اینجور که شما دارید میگید گردن پسرا کج میشه چون همش باید سرشونو کج کنند،از زمانی که از در خونشون بیرون میزنند تا زمانی که به مقصد میرسن،بهتر ماها خودمونو درست کنیم تا بخواهیم برای کسای دیگه نسخه بپیچیم،من همونطور که در مورد دخترا اینو گفتم کار پسرایی رو هم که باعث بی بند و باری میشن رو هم قبول ندارم،پس شما لطفا حرفهای منو به خود من نسبت ندید من کلی گفتم!!!!!

  12. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط samanft نمایش پست ها
    با اینکه این همه کتابها و مقالات و...این همه نوشتن که جنس مذکر خصوصیاتش با جنس مونث فرق میکنه اما دختری ندیدم که اینو فهمیده باشه و درک کنه،چرا این همه اصرار دارید که یه پسر نباید نگاه کنه؟؟؟؟؟؟چرا کسی نمیگه که دختر باید با سر و وضع مناسب بیرون بیاد؟؟؟همش صورت مسئله رو پاک میکنیم چرا!!!کسی نمیگه یه دختر باید همه جاشو بپوشونه و حتما چادر بپوشه و.....اما خدا وکیلی خودتون نگاه کنید الان سطح جامعه رو،اکثر دخترا حجاب ندارن،نداشتن حجاب خودش بی بند و باری میاره،اما کیه که گوشکنه،چرا تو گذشته زندگیا بهتر بود؟؟؟چرا تو گذشته خیانت خیلی کمتر بود؟؟؟؟؟؟؟چرا؟چرا؟............ه مه اینا علتش بی بند و باریه که نداشتن حجاب یکی از علت هاشه
    سلام.منظورت کدوم زمانه؟ قبل از انقلاب مینی ژوب و کاباره بود. ساحل دریا و کلوپ بود. عرق فروشی و سینما بود. کاخ جوانان بود. اما تمام شهدای جنگ و انقلاب بزرگ شده همون زمان بودند. جوونهای جنگ از آسمون که نیامدند. شاید شما ندیدی ما که دیدیم. درسته جامعه فحشا هم داشت اما امروز هم داره.در صورتی که اون روز زن شوهر دار و افراد با حجاب برای خودشون امنیت داشتن.
    با چند تا از دوستانم اوایل دهه شصت برای شوخی سر کلاس هنرستان با کراوات رفتیم. بردنمون عقیدتی یه شیخی اونجا نشسته بود به ما گفت "شما تخم و ترکه زمان طاغوتید. بگزارید نسل پاک انقلاب بزرگ بشن تا نشونتون بدیم بچه مسلمونی یعنی چی"
    قضاوتش با شما.
    ویرایش توسط majid_k : جمعه 12 مهر 92 در ساعت 22:20

  13. 5 کاربر از پست مفید majid_k تشکرکرده اند .

    kamran2007 (یکشنبه 14 مهر 92), sanjab (دوشنبه 15 مهر 92), فرهنگ 27 (جمعه 12 مهر 92), مارتا63 (یکشنبه 14 مهر 92), violet (شنبه 13 مهر 92)

  14. #18
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    دوستان عزیزم بعضی از عللی که ما خانم ها نمی توانیم دید آقایون را نسبت به مسائل جنسی درک کنیم موارد زیر هستند:

    1)یک خانم حداقل 10 دقیقه! طول می کشه تا به فاز تحریک برسه.یعنی حداقل 10 دقیقه باید فکرش را به زمینه جنسی بدهد. اما یک آقا با کمتر از یک دقیقه و یک نگاه جزئی به صحنه شهوت انگیز می تواند به تحریک برسد.(به همین دلیل هم هست که این قدر در روابط زناشویی به آقایون توصیه می کنند که معاشقه با زن خیلی مهم است و سریع این مرحله را نگذرانید.که خیلی وقتها هم آقایون نمی توانند این مساله را درک کنند.)
    همین اختلاف 10 دقیقه ای باعث کلی تفاوت بین نگرش زن و مرد می شود.

    2)تمایلات جنسی خانم ها بیشتر به عواطف و احساساتشان بر می گردد.یعنی خانم باید نسبت به آقا در مرحله اول احساس مثبت داشته باشد تا بتواند حس جنسی هم داشته باشد. اما یک آقا اگر حتی خانمی دشمن خونی اش هم باشد اگر تحریک کننده لباس بپوشد ؛تحریک می شود.
    به همین دلیل است که در روابط زناشویی اگر خانم از آقا کدورتی به دل داشته باشد از او سرد می شود و رابطه جنسی خوبی نخواهد داشت.
    همانطور که می بینید تحریک خانم ها پیچیده تر از آقایون هست.

    3)یک خانم ماکسیمم میل جنسی اش در روز 14 سیکل ماهانه اش هست.یعنی یک روز ماکسیمم نیاز را دارد. اما یک آقا هروقت به راحتی تحریک می شود .یعنی میل جنسی اش مانند خانم ها در روزهای مختلف نوسان ندارد.

    ببین النای عزیز من نیاز تو را به عنوان یک دختر برای زیبا پوشیدن کاملا درک می کنم.چون من هم خودم یک دخترم و اتفاقا به ظاهر و لباسم خیلی هم اهمیت می دم! اما عزیزم تحریک کننده نپوشیدن و تنگ نپوشیدن منافاتی با زیبایی ندارد. شما در جمع دوستان و محرم ها هر جور که دوست داری لباس بپوش اما تو خیابان یا محل کار سعی کن لباس های تنگ نپوشی همین(ببین اصلا نمی گم لباس های زیبا نپوش! می گم لباس های تنگ و تحریک کننده مثل ساپورت نپوش)
    وقتی آدم می تونه لباس های زیبا اما غیر تحریک کننده بپوشه(که اتفاقا به نظر من از لباس های تنگ راحت تر هم هست!) چرا بره سمت ساپورت و...
    ما در این حد که می تونیم رعایت کنیم .آقایون هم تا آن حد که می توانند نگاهشان را کنترل کنند.
    ما نمی توانیم بگوییم که فقط آنها نگاه نکنند.خودمان هم باید حداقل تا حدی رعایت کنیم. در واقع یک پله ما و یک پله آنها.
    هر دو در پاک نگه داشتن جامعه نقش داریم.

    - - - Updated - - -

    در ضمن دوستان اینکه در گذشته خیانت کمتر بوده دلیلش این می تونه باشه که ازدواج مثل الان این قدر سخت نبوده.
    مادر من و خیلی از دختران اون روز در سن 14 سالگی ازدواج کردند. پسرها هم که 18 تا 20 سالگی ازدواج می کردند.جوانان اون موقع کی وقت می کردند که بخوان با گناه آشنا شن و نیازشون را از این طریق رفع کنند. این قدر درگیر زندگی می شدند که اگر هم سینمایی می رفتند از سر تفنن و هرازگاهی بود!!!
    حیا و اخلاقی که آن زمان بود الان هست؟احترام به پدر و مادر که آن زمان بود الان هست؟ اون موقع اگر بی بندو باری بود همه به دید بد به اون دختر نگاه می کردند! نه اینکه بی بندو باری تمدن معرفی بشه!اون موقع یا حتی زمان بچگی خود من ؛ ما اصلا نمی دانستیم که یک بچه چجوری میشه که به دنیا میاد.اما الان بچه 12 ساله هم می دونه رابطه جنسی چیه!

    اما الان ازدواج بسیار سخت شده.اینترنت و ماهواره و...
    یک جوان از وقتی که به بلوغ می رسه تا وقتی که بتونه نیازش را از طریق مشروع برطرف کنه؛چقدر باید تحمل کنه.الان زمان ما با آن زمان قابل مقایسه است؟
    به نظر من هردو جنس باید کمی مراعات کنیم همین.

    - - - Updated - - -

    در ضمن دوستان اینکه در گذشته خیانت کمتر بوده دلیلش این می تونه باشه که ازدواج مثل الان این قدر سخت نبوده.
    مادر من و خیلی از دختران اون روز در سن 14 سالگی ازدواج کردند. پسرها هم که 18 تا 20 سالگی ازدواج می کردند.جوانان اون موقع کی وقت می کردند که بخوان با گناه آشنا شن و نیازشون را از این طریق رفع کنند. این قدر درگیر زندگی می شدند که اگر هم سینمایی می رفتند از سر تفنن و هرازگاهی بود!!!
    حیا و اخلاقی که آن زمان بود الان هست؟احترام به پدر و مادر که آن زمان بود الان هست؟ اون موقع اگر بی بندو باری بود همه به دید بد به اون دختر نگاه می کردند! نه اینکه بی بندو باری تمدن معرفی بشه!اون موقع یا حتی زمان بچگی خود من ؛ ما اصلا نمی دانستیم که یک بچه چجوری میشه که به دنیا میاد.اما الان بچه 12 ساله هم می دونه رابطه جنسی چیه!

    اما الان ازدواج بسیار سخت شده.اینترنت و ماهواره و...
    یک جوان از وقتی که به بلوغ می رسه تا وقتی که بتونه نیازش را از طریق مشروع برطرف کنه؛چقدر باید تحمل کنه.الان زمان ما با آن زمان قابل مقایسه است؟
    به نظر من هردو جنس باید کمی مراعات کنیم همین.

  15. 10 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    ehsan_hamdardi (شنبه 13 مهر 92), Elena1994 (جمعه 12 مهر 92), mohammad6599 (سه شنبه 05 آذر 92), Naashena (شنبه 13 مهر 92), setareh 1390 (چهارشنبه 17 مهر 92), فرشته اردیبهشت (شنبه 13 مهر 92), کامران (یکشنبه 14 مهر 92), yasi_20 (شنبه 13 مهر 92), ترانه ی عشق (جمعه 12 مهر 92), خانوم مجرد (یکشنبه 17 آذر 92)

  16. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مهر 95 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1392-3-09
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    2,749
    سطح
    31
    Points: 2,749, Level: 31
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    106

    تشکرشده 29 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مصباح الهدی عزیز خیلی خیلی خیلی ممنونم بابت هر دو پست قشنگ و کلام آرومت :*

    النای عزیزم من هم عقیده ی تو رو داشتم تا وقتی که شرایط برام طوری بود که با مردای غیرمعتقد و اهل هرکاری سر و کار داشتم.
    وقتی حرفاشون و رفتاراشون رو می دیدم، و توی ذهنم تطبیق می دادم به مطالب عملی ِ تفاوت های زن و مرد؛ دستم اومد قضیه...

    من الان به تو حق میدم. به اچلیس عزیز هم همینطور ( البته من کسی نیستم که بخوام به کسی حق بدم و صرفا نذ شخصیم رو می گم )
    شما درست میگی عزیزم، ولی اگه از دید یه مرد به خانم های اطرافمون نگاه کنیم متوجه می شیم که کار مرد ها اگر بخوان تقوا پیشه کنن خیلی سخت تر از ماست که بخوایم خودمون رو بپوشونیم و گرما رو تحمل کنیم. که البته مردی که خودش رو حفظ کنه اجر معنوی ِ خیلی بالایی هم کسب می کنه.

    احتمالا تو هم از تفاوت های ساختاری ِ زن و مرد می دونی عزیزم.
    حالا با اون دید ببین یک بانوی ایرانی چجوری خیلی وقتا ناخواسته باعث اذیت ِ شدید ِ یه مرد ِ جوون که پر از احساسه میشه.
    ما هرگز گارد نمی گیریم که خانومای با حجاب خوبن و بدحجابا اَخَن. هرگز. ما کسی نیستیم برای قضاوت.
    بیشتر حرفای دوستای عزیزمون جنبه آگاهی داشت ولی چون ما هرکدوم با پیش فرض های خودمون این پُت ها رو می خونیم باعث میشه که نسبت به حرف هم حالت تدافعی داشته باشیم.
    من هم دقیقا همینطوری بودم. و شاید الان هم در بعضی موارد اینطوری باشم.
    ولی خب خوبه اگه هم مرد و هم زن تفاوت های طرف مقابل رو بدونه و مهم تر از اون درک کنه.
    همون طور که یه خانم به مرد ِ جامعه احترام می ذاره و توی گرمای سخت خودش رو می پوشونه از مرد هم انتظار میره نگاه بد نکنه به یک بانو.
    و دقیقا حرف مصباح الهدی عزیز که هردوطرف باید رعایت کنند.

    اچلیس عزیز واقعا نفس با اراده ای داری و تبریک می گم بهتون.
    ان شاءالله به کمک خدا زودتر حل بشه این مساله براتون.
    و یه پیشنهاد، اینکه تا چهل شب؛ شبی یک بار سوره حشر رو بخونید.
    خیلی خوبه

  17. 2 کاربر از پست مفید ترانه ی عشق تشکرکرده اند .

    Naashena (یکشنبه 14 مهر 92), مصباح الهدی (جمعه 12 مهر 92)

  18. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 08 آذر 92 [ 01:05]
    تاریخ عضویت
    1392-4-31
    نوشته ها
    100
    امتیاز
    359
    سطح
    7
    Points: 359, Level: 7
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    140

    تشکرشده 190 در 74 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نمی دونم پس تو خارج از کشور ایران مردها و پسرا چطور زندگی میکنن با این تفاسیری که شما میگید!
    خانوم مصباح این حرفای شما یکم برام خنده داره ! پسرا نگاه میکنن کمتر از یه دقیقه تحریک میشن ؟!؟! خانوم عزیز دید پسری اگه کثیف باشه اگه مشکل جنسی داشته باشه اینطور که شما میگی هستش نه یه پسر نرمال و سالم !
    اگه اینطور که شما میگی بود که دیگه مردها و پسرا کلا زندگی نداشتن , چه ایران چه خارج از ایران !! کلا همگی درگیر بودن !... نه عزیز ! پسرا هم کنترل و اراده دارن , عقل دارن و غریزی عمل نمیکنن !

    شمایی هم که این تاپیکو باز کردی , برید پیش یه روانپزشک که یه دارو بدن , تا میزان تستوسترون شما کاهش پیدا کنه !

    - - - Updated - - -

    نمی دونم پس تو خارج از کشور ایران مردها و پسرا چطور زندگی میکنن با این تفاسیری که شما میگید!
    خانوم مصباح این حرفای شما یکم برام خنده داره ! پسرا نگاه میکنن کمتر از یه دقیقه تحریک میشن ؟!؟! خانوم عزیز دید پسری اگه کثیف باشه اگه مشکل جنسی داشته باشه اینطور که شما میگی هستش نه یه پسر نرمال و سالم !
    اگه اینطور که شما میگی بود که دیگه مردها و پسرا کلا زندگی نداشتن , چه ایران چه خارج از ایران !! کلا همگی درگیر بودن !... نه عزیز ! پسرا هم کنترل و اراده دارن , عقل دارن و غریزی عمل نمیکنن !

    شمایی هم که این تاپیکو باز کردی , برید پیش یه روانپزشک که یه دارو بدن , تا میزان تستوسترون شما کاهش پیدا کنه !

  19. 6 کاربر از پست مفید violet تشکرکرده اند .

    Elena1994 (شنبه 13 مهر 92), majid_k (شنبه 13 مهر 92), nana0cute (شنبه 13 مهر 92), sanjab (دوشنبه 15 مهر 92), فرهنگ 27 (شنبه 13 مهر 92), مارتا63 (یکشنبه 14 مهر 92)


 
صفحه 2 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 00:43
  2. معرفی ودانلودكتب روانشناسی کاربردی درحوزه تغییرات فردی،خودشناسی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 دی 89, 14:43
  3. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 31 فروردین 87, 09:08
  4. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 بهمن 86, 15:25

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.