یاسمینا جان واسه آدم کینه توز هرکاری که بکنی آخر راضیش نمیکنی
باید جلوشون وایستی نگران نباش از نظر قانونی وقتی حضانت بچه با شماست اونا نهایتا چند ساعت در هفته میتونن پسرتونو ببینن
4شنبه که دادگاه داشتیم شوهرم به قاضی گفت بچه رو شب بده من ببرم فردا صبح بیارم قاضی بهش گفت نمیشه گفت ملاقات در هفته در حد ساعت چون مسئله تربیت مطرح میشه این که بابای بچه بود بچه رو نداد بهش که ببره اونا که پدر بزرگ مادربزرگن
به پسرت بگو من شب بدون تو خوابم نمیبره از احساسات کودکانه - مادرانه استفاده کن به پسرت بگو اگه اومدن جلو مدرسه باهاشون حرف نزنه بگه مامانم نگراننم میشه میرم بهتون از خونه تلفن میزنم
بیشتر باید رو پسرت کار کنی که نه نسبت به اونا حریص بشه نه به حرفشون اهمییت بده








علاقه مندی ها (Bookmarks)