به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 58

Threaded View

  1. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    نه راستش من تخصصی در زمینه مشاوره ندارم.
    اما برای ازدواجم مطالعه زیاد کردم و زیاد هم به مشاوره رفتم.
    فکر کردم تجربیاتی که در این حین به دست آوردم به دردتان بخورد.
    خب اینکه می فرمایید که تمایل به جلسات بعدی دارید و از نظر سایر شرایط (لحن و...)به دلتان نشسته به نظر من یک جلسه دیگر را هم می تونید داشته باشید ولی نکات زیر را هم در ذهنتان داشته باشید:

    1) اگر فکر می کنید که چهره این خانم به دلتان نخواهد نشست به نظر من دیگه ادامه ندید. اما اگر تردید دارید؛ یک جلسه دیگر هم بروید تا با خیال راحت تر جواب منفی بدهید. اگر جلسه دیگر رفتید به کاراکتر ستایش فکر نکنید.چون دچار مقایسه می شوید.و ذهنتان را فقط معطوف به ایشان بکنید.

    2)با توضیحاتی که از کاراکتر مورد علاقتون دادین من متوجه شدم شما ملاکتان زیبایی زیاد نیست و احساس مثبت در چهره همسر آیندتون هست.به نظر من که ملاک بسیار خوبی است.شاید این خانم واقعا خوب باشد اما چهره اش به دل شما ننشسته.ممکنه همین چهره برای کس دیگری خواستنی باشد.ایشان هم حق دارند که همسرشان چهرشون را دوست داشته باشند.
    پس این بنده خدا را معطل خودتون نکنید بذارید با کسی ازدواج کند که دوستش داشته باشد.که این موضوع برای خانم ها خیلی هم مهم هست.

    3) به نظر من اگر شما انسان با تقوایی باشید حتما موردی پیدا خواهید کرد که ملاکش همین تقوا باشد و بقیه شرایط شما را هم قبول کند.همچین دختری حتما خودش هم با تقوا است و ان شاالله چهره مطلوب شما را هم خواهد داشت.

    به نظر من پا روی دلتان نگذارید.با توجه به اینکه زیاد خواستگاری نرفتید ممکنه بعدا افسوس بخورید که ای کاش خواستگاری های دیگری هم رفته بودم.

    البته خب ممکن است دیر به خواستتون برسید و هرگز نباید افسوس گذشته را بخورید.

    سوالاتی هم دارم:
    1)شما سنتون چقدره؟
    2)تحصیلاتتان در چه حده؟ و تحصیلات همسر آیندتون براتون مهمه یا نه؟
    3) قد و اختلاف سنی براتون مهمه؟

  2. 10 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 11 مهر 92), del (چهارشنبه 17 مهر 92), sanjab (پنجشنبه 11 مهر 92), sookoot (پنجشنبه 23 آبان 92), unknown girl (پنجشنبه 11 مهر 92), فدایی یار (جمعه 23 مرداد 94), violet (جمعه 12 مهر 92), اشنای قدیمی (سه شنبه 05 آذر 92), بی وفا (جمعه 12 مهر 92), ترانه ی عشق (پنجشنبه 11 مهر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نداشتن حتی یک خواستگار
    توسط veis در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 04 مهر 94, 18:28
  2. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 بهمن 92, 14:10
  3. لطفا راهنمایی کنید ، کم رو و خجالتی هستم ،نگران آینده ام هستم
    توسط saratanha در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 آبان 92, 15:48
  4. مشکل با خواستگاری سنتی!!
    توسط rooyan در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 17:23

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.