14 ساله ؟؟؟؟؟!!! یعنی متولد 78-79 هستش این دختر ! زوده براش خیلی ! و این اختلاف سنی اصلا خوب نیست !
اون که کاملا احساسی از شما خوشش اومده و میشه گفت که دختر بچه ای هستش که از اینکه تو این سن براش شوهر پیدا شده ذوق کرده و میگه آره خوبه همین ! اما وقتی که 20-25 سالش شد اون وقته که دیگه کلا دیدش تغییر می کنه به شوهر , ازدواج , آینده و و و...
معلومه که خانوادش میگن بچه ست ! چون واقعا هم بچه هستش !
همین جا که کلی تاپیک هست که اگه بخونید می بینید چقدر آقایونی که اختلاف سنی این چنینی دارن با همسرشون دچار مشکل شدن و خانومایی که همسرشون ازشون انقدر بزرگ تره!
یعنی وقتی شما مدرسه میرفتی این دختر خانم تازه نوزاد بوده !
شما الان دقیقا برای چی کمک میخوای؟ که دوستان بگن آره خوبه , و روش هایی بهتون بگن که با این دختر ازدواج کنید ؟ یا قانع شید که برای این دختر زوده ؟! و دنبال یه فرد دیگه ای برای ازدواج باشید !؟










علاقه مندی ها (Bookmarks)