سلام
ممنون از اینکه خوندین،
واقعا لطف کردین ، خوب آخه میدونی جزیره من همیشه نمیتونم پای اینترنت باشم
وخیلی کم پیش میاد که بتونم با اینترنت کار کنم
به هرحال روزی هم که میام توی تالار همدردی ،خیلی دوست دارم
واقعا لذت میبرم از اینکه میبینم همه برای مشکل هم دیگه تلاش میکنن








علاقه مندی ها (Bookmarks)