عزیزم.به نظر من اصلا نرو سراغ دختره که بخوای زنگ بزنی و صدا ضبط کنی و کاراگاه بازی دربیاری اونم تو این وضعیت.
من همه تاپیکهای قبلیتو دیروز خوندم و متاسفانه این مشکلی بوده که از قبل وجود داشته و تا شوهرت نخواد هیچ چیزی حل نمیشه.
فقط سعی کن به قول دوستان حس پدر بودن و مسئلیت رو بهش القا کنی.ازش بخواه که بیشتر برات وقت بذاره و این روزا کارشو کمتر کنه اگه میشه.بگو به حضورش نیاز داری.بذار زمان بیشتریو با هم باشین و درمورد آینده و بچه حرف بزنین.هر شب با هم حرف بزنین.
درکنارش زمانهایی که رابطتون خیلی خوبه غیرمستقیم بهش نشون بده که چقدرررررررر تکرار نشدن اون مسائل برات مهمه و دفعه بعدی اگر باشه تو و بچه واقعا دیگه نخواهید بود.








علاقه مندی ها (Bookmarks)