عزیزم این کارونکن یعنی چی به خاطرسیگارش رابطه زناشوییت روقطع کنی؟!!این کارعواقب دیگه ای داره.میتونی باهاش بانرمی صحبت کنی چراباخشونت!اینجوری بدترمیشه بهش بگوقتی عصبی میشی یه کاردیگه بکن که آروم بشی هرچی خودت به ذهنت میرسه بگو ببین ازچی خوشش میاد بایدبانرمی کمکش کنی بزارش کنار.هیچوقت بهش نگوحتما کارای دیگه هم میکنی ومن خبرندارم!!چون فکرمیکنه بهش اعتمادنداری وبدترمیشه واگه تاالان کاردیگه نکرده باشه توتحریکش میکنی که بکنه. مراقب باش چطوررفتارمیکنی که بدترنشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)